Jag fick äran att testa denna sköning från Paula's choice! Blev riktigt glad då deras BHA exfoliering är en av mina favorit hudvårdsprodukter någonsin! Denna ska hjälpa till att återställa ens hudbarrier, minska på fina linjer och stimulera hudcellernas förnyelse. När jag fick hem denna produkt var min hudbarriär lätt skadad av en ny produkt jag testat som min hud inte gillade helt. Tänkte då att denna va perfekt att ta in ens rutin! Jag vill dock vara väldigt försiktig med exoliering när min hud inte mår så bra så började långsamt med att använda denna ungefär var tredje dag. Men nu när jag använt den några veckor kan jag faktiskt säga att jag ser skillnad! Min hud är mindre röd och irriterad på kinderna och ser jämnare och finare ut. Har nu också börjar använda den lite oftare och är taggad på att se det långsiktiga resultatet. Än så länge är den dock en fullpott! 😍
Fick testa denna produkt, och är ändå positivt överraskad! Den ger ett fint glow men inte alls glittrig vilket annars många produkter är i min åsikt. Tycker den passar fint under lätt täckande foundations eller lättare bb creams, annars lyser den inte riktigt igenom. Om man inte vill ha den under sin bas är den en jättebra kräm att lägga på dina högsta punkter som en highlight. Tycker dock inte riktigt att den har någon primer funktion utan då har kicks andra bättre primers men som sagt ett super fint under glow till sommaren!!
Jag hade turen att bli utvald av kicks och få testa och recensera Hugo boss the scent elixir parfym. Dessvärre är det ingen doft som jag själv faller för, men alla tycker olika och tyvärr var inte just denna doft något för mig på min hud. Men jag vill ändå ge min ärliga recension:  Parfymen har belladonna och bärnsten som framträdande basnoter, och den beskrivs som fängslande och mystisk. Jag kan förstå att den beskrivs som mystisk, det är en djupare parfym som passar mer kvällsaktiviteter enligt mig. Den har en otroligt bra hållbarhet, ett litet sprut håller lääänge, vilket är kanon och något jag verkligen uppskattar hos parfymer. Enligt mig gillade jag mer att spruta ett sprut i luften och gå igenom den, än att spruta direkt på min hud då den i mitt tyckte blev väldigt stark då. Mina vänner som har fått dofta på den tyckte alla om den så den verkar falla många i smaken iallafall! Jag upplever även att doften ändrar sig efter att den fått lägga sig lite på huden och blir lite mer åt vanilj-hållet (precis som även @136781376 nämnde i sin recension ☺️) vilket jag ändå gillar! Flaskan var riktigt snygg och såg mycket elegant ut. Den har samma djupröda glas som den maskulina motsvarigheten Hugo boss the scent elixir for him. Absolut 10/10 på förpackningen⭐️ Sammanfattningsvis är det enligt mig en fin parfym som känns lyxig och dyr & som många verkar gilla men som tyvärr inte bara föll mig i smaken. Får bli en fin present till någon som jag vet kommer uppskatta den istället 🥰🤩🙏🏼
Jag har blivit utvald som beauty tester på ”Hugo Boss - The Scent For Her Elixir”. Vid första anblick så la jag märke till att flaskan var väldigt stilren och utstrålade ”power” och ”elegans”.  När jag först provade att dofta på den så upplevde jag att den luktade väldigt gott. Jag trodde att det skulle vara en väldigt tung doft och det upplever jag att den är. Men jag skulle inte säga att den är för tung. Den öppnar upp väldigt blommigt men upplever att den inte är lika blommig när den väl lagt sig utan jag tycker att amber tar över mer vilket jag inte har något emot. Jag citerar direkt från hemsidan då jag tycker att just denna meningen stämmer in så bra på parfymen. ”I hjärtat av denna doft för kvinnor lockar blommiga toner av Atropa Belladonna med en känsla av mystik och spänning som lämnar ett berusande spår.” Den här parfymen är väldigt mystisk och spännande och jag upplever att det blir som ett beroende av denna doft. Mycket trevligt! Jag skulle säga att denna parfym är väldigt kvinnlig och framförallt mogen. Så är man ute efter en parfym som är mer åt det söta hållet så är denna parfym nog inte rätt för dig. Less is more är verkligen ett uttryck som passar denna parfym. Här behövs inte många sprut för att lukta mycket, och länge! Jag skulle dock säga att detta är mer av en kvällsdoft än en kontorsdoft. Det är ingen parfym jag kommer bära varje dag på jobbet utan detta är en parfym som kommer att användas vid speciellt utvalda tillfällen 🫧
RECENSION  Älskar denna! Den är otroligt bra och ger en fin lagom lystergivande finish!  Den är inte heltäckande men även när jag har perioder då det kan dyka upp någon finne eller två så tycker jag ändå denna CC-Creamen gör ett toppen jobb att täcka över  tillräckligt och man samtidigt får en fräsch och snygg bas men samtidigt ser det naturligt ut.  Jag har även torr hy (året om), men såklart värst under vinterhalvåret, men denna torkar inte hyn utan är väldigt snäll med huden.  Har lagt mer än dubbla priset på andra CC-cream & foundations men denna går jag alltid tillbaka till!
Jag har blivit utvald av Kicks att testa och recensera denna parfym. Det är helt klart en unik och fin doft, samtidigt som den på sätt och vis påminner om andra dofter som t.ex. Valentino Born in Roma. Den är "mörkare" och tyngre än de dofter jag brukar bära, men inte alls FÖR tung. Däremot är den otroligt intensiv och luktar mycket, så a little goes a long way. Personligen föredrar jag denna parfym om jag typ sprayar i luften och går genom molnet av parfym, istället för att spraya rakt på huden. Doften sitter i länge, även efter en dusch. Trots att det är en tyngre, söt och kryddig doft är den väldigt fräsch och lite fruktig. Enligt doftnoterna finns det ingen vanilj i denna men jag tycker att den har en otroligt fin vaniljdoft i basen! Inte den där skarpa bourbonvaniljen utan en mjuk, mild vanilj. Den utgör en bra bas för layering och passar bra med t.ex. en lätt, frisk citrusdoft enligt mig. Jag testade att kombinera den med en parfym med noter som mandarin, pion och rosépeppar och de blev jättefina ihop. 😍 Jag skulle även säga att denna doft passar minst lika bra på män som på kvinnor, trots att den inte alls marknadsförs som en unisexdoft. Jag skulle inte höja på ögonbrynen om en man bar denna doft i alla fall. 😊
✨RECENSION✨ Mac Pro Longwear Concealer Det jag tycker är det bästa med denna concealern är att den inte lägger sig i fina linjer samt att man behöver otroligt lite av produkten vilket gör att den kommer räcka väldigt länge! Jag har länge funderat på att köpa denna concealer då jag har genetiskt mörka ringar under ögonen som inte går att få bort med dyra ögonkrämer. Har hört otroligt mycket bra recensioner om denna concealern men blev dessvärre lite besviken då den inte döljer mina mörka ringar så mycket som jag hade hoppats. En concealer från Nyx döljer nästintill lika mycket. Men jag tycker ändå denna concealern är väldigt bra då jag är torr under ögonen och haft problem med andra märken att concealer framhäver mina fina linjer vilket jag inte vill såklart. 
Jag har fått testa Beauty Act InstaGlow Strobing Serum 😍 Har testat nu ca 2 veckor för att kunna ge en ärlig och realistisk utvärdering. Jag har länge letat efter ett serum men inte hittat någon jag fastnat för fram tills NU! Oj oj oj vilken överraskning! Jag är både känslig och torr i hyn så för mig är det viktigt att mina produkter återfuktar och inte innehåller för mycket parfym. Detta serum la sig fint på huden och jämnade ut vilket jag uppskattade väldigt mycket. Fick inte direkt jättemycket glow första gången men efter använt i några dagar såg jag en stor skillnad. Jämnar ut, ger lyster och massa glow samtidigt som den inte heller är parfymerad! Jag älskar att man får den där ”clean-girl” looken för efter min hudvård och detta serum använde jag bara mascara och struntade i resten av sminkningen för man såg så pigg och fräsch ut. Så denna ska: ge lyster, öka elasticitet, minskning av porer och fina linjer, jämna ut hudtonen och vara uppljusande. Gör den detta? Ja för mig gör den det! Jag är helt såld på denna och kommer garanterat fortsätta med denna i min hudvårdsrutin. När det gäller hudvård är jag väldigt noggrann med vilka produkter jag använder (nördig🙈) och sällan jag hittar produkter jag blir helt såld på som denna! Rekommenderar den starkt och om du vill få mer lyster och glow så är denna perfekt! Känner mig mycket piggare och fick höra på jobbet att jag såg så pigg och fräsch ut!:) Perfekt för mig som nybliven mamma där sömn osv inte finns så mycket av längre😂 Tack för att jag fick äran att vara en av de som fick testa denna härliga produkt!🙏😍
Jag har fått testa BB spray - Leave in primer, från Lernberger Stafsing. Det är en leave in spray som ska ge värmeskydd, färgskydd, vara stärkande, återfuktande, detangling och scalp lugnande. Den ska bidra till att ge en näringsrikt grund med starkt, glansigt, hälsosamt hår. Det är en produkt som kan användas dagligen, som sprayas i fuktigt hår som sedan kan stylas eller lämnas att lufttorka. Vid första användningen duschade jag först med endast schampo och balsam. Sedan sprayade jag i produkten i handduks torkat hår. Jag har blonda slingor, vilket innebär att håret blir väldigt trassligt när man duschat, speciellt utan användning av hårmask. Som first impression märkte jag direkt hur lätt det var att borsta ut håret både som blött och sedan när håret lufttorkat. Detta var ett stort plus då det upplevdes som håret inte slets lika mycket vid borstningen utan kunde redas ut med lätthet. Håret kändes väldigt mjukt och fräscht. Mitt trassliga hår borstas inte så lätt så det var ett stort plus. Dagen efter upplevde jag att håret var glansigt, återfuktat, mjukt och lättborstat. Den tynger inte ner och lämnar inte håret elektriskt. Trots att jag inte hade duschat med silverschampo tyckte jag min hårfärg bevarats fint med denna produkt. Jag har sedan dess använt den fler gånger och upplever att produkten gör det den säger att den ska göra. Jag gillar den starkt. Den kommer är en standard i min duschrutin från och med nu. Speciellt uppskattar jag att den hjälper att reda ut håret så fint, samt ger en fin glans och gör håret mjukt.
Jag fick chansen att testa BeautyAct InstaGlow Strobing Serum och här kommer min recension✨ Om produkten: för att fatta mig kort är detta ett Lystergivande serum med flera användningsområden. Använd den innan din ansiktskräm, som en primer eller för att ge extra glow där man önskar. Serumet ger inte bara en strålande lyster utan reducerar fina linjer, jämnar ut hudtonen samt minimerar förstorade porer. Min recension: De som har sett mina inlägg vet nog vid det här laget hur mycket jag älskar lyster och den gjorde mig verkligen inte besviken på den fronten. Jag har använt den några dagar nu och har varvat med att ha den som en primer samt blanda ut den i min foundation (på bilden har jag blandat i den i min foundation). Och jag måste säga att det sist nämnda är mitt favorit sätt att använda den på. Jag tyckte den gav mig en otroligt fin och hälsosam lyster som höll hela dagen. Något som jag däremot inte tyckte om med produkten är doften även om beautyacts produkter nog inte är tänkta att ha så mycket doft, men för mig är det en stor del av upplevelsen av en produkt. Jag kan inte riktigt uttala mig ännu om de andra egenskaperna serumet har, men kort och gott så älskar jag lyster den ger min hud.
Nu har jag äntligen fått testa Lernberger ”leave in primer”. Hade inga förväntningar när jag först fick hem denna produkt. Nu har jag testat den i ungefär en veckas tid. Har använt den både på blött och torrt hår och jag märker ingen större skillnad på vilken fuktighet håret har. Håret blir inte tungt eller fettigt när jag använt den på torrt hår. Jag slingar håret och har därför ganska torra toppar. Använder en Kerastase schampoo och balsam. Men oj oj oj måste jag bara säga, denna produkt får håret att kännas friskt och väldigt fräscht. Man märker att den återfuktar håret. Gillar också att det är en mist vilket gör att den är lätt att applicera. 🫶🏼🫶🏼🫶🏼 Ni som inte har testat denna, köööööp säger jag bara. Väldigt kul att få testa en produkt som gjorde skillnad direkt. Som ni ser på bilden tycker jag också att den tillför glans till håret. 🫶🏼🫶🏼🫶🏼🫶🏼🫶🏼 Ett stort plus att den har värmeskydd i sig, vem älskar inte produkter som är multi use
Jag har testat Lernberger Stafsing BB spray mot min nuvarande rutin med Redken Rebel Tame, som leave-in efter dusch. En lätt leave-in spray mot en tung leave-in kräm. Jag applicerade halva håret med varsin produkt, borstade igenom med varsin borste och blåste håret med spänd borste för att få det rakt. Krämen fick det helt rakt, sprayen lät mina naturliga lockar i underhåret komma fram litegrann. På spraysidan fick jag mindre friss, kan bero på att jag är bättre på att föna på den sidan. Oavsett, bra mot friss. När jag drog fingrarna genom håret kändes krämsidan något mjukare och luftigare. Jag kände sprayen bitvis i håret men jag tror att jag doserade för mycket och att efter upprepad användning kommer jag hitta en bra mängd. Jag satte hårolja på båda sidorna och jag tyckte glans och färg var finare på spraysidan. Jag sprayade också i hårbotten i en virvel som brukar klia då texten på flaskan beskrev sig som bra för hårbotten. Två dagar senare kliar det fortfarande lite mindre än vanligt.  24 timmar efter duschen satte jag hårolja på krämsidan och sprayade nytt den nedre halvan av spraysidan innan jag borstade igenom. Det var lika lätt att borsta på båda sidor. Krämsidan var fortfarande rak medan spraysidan hade fått en del veck efter sömnen och fler vågor i underhåret som satt kvar efter borstning. Oljesidan var glansigare men spraysidan hade en fin glans den med. Sammanfattning: Lernberger Stafsing BB spray, leave-in primer, är en bra allt-i-allo produkt för den som gillar sitt hårs naturliga form. Den minskar friss, skyddar håret från fön och tynger inte ner lockar och självfall. Går utmärkt att använda dagligen för att underlätta och skydda under borstning, och håret får en fin glans.
Jag fick som Kicks Beauty Tester chansen att testa  Beautyacts "InstaGlow Strobing Serum" Förpackningen är i frostat glas och känns lyxig. Super behändigt med en pump då det är lätt att ta lagom mycket produkt och ingen risk att få in bakterier i produkten. Jag älskar produkten då den ger ett fint glow som ändå ser ganska naturligt ut under foundation men har även använt den bara som den är då jag upplever att den även jämnar ut huden lite. Perfekt för en no makeup, makeup day så att säga 🥰 Den kan byggas upp om du vill ha ett lite mer intensivt glow. Har också testat att lägga den mer som en highlighter ovanpå mitt smink och resultatet blir väldigt fint.  Den lägger sig fint på huden och lämnar en lite klibbig känsla, lite som en primer känsla skulle jag vilja säga men den är inte klibbig länge utan torkar fint in utan att kännas torr. Men rekommenderar ändå att lägga din hudvård som vanligt under om du är en torris som mig. Jag har torr och känslig hud och är glad att den inte är parfymerad men den har en lite ”oparfymerad doft” om ni förstår vad jag menar? Men den försvinner kort efter applicering. Min hud har inte reagerat på produkten. 
Jag fick den stora äran att få hem BeautyAct's InstaGlow Strobing Serum och jag har nu använt den i två dygn (alltså två dagars morgon + kväll) tillsammans med mina dag- och nattkrämer och jag tycker om den här produkten väldigt mycket! 😊 Detta är faktiskt första gången jag använder mig av BeautyAct's produkter och jag vill säga att jag blev imponerad av hur fint glow man får. Jag började använda BeautyAct's serum den 22a feb tills idag den 24e feb och jag kommer verkligen att fortsätta med den! 😀❤️ Det jag gillar med serumet är att man får ett sådant fint glow. Jag vet ärligt talat inte om/vad den gör eller kommer att göra mer för skillnad för min hy men jag tänker att jag ska fortsätta använda den helt enkelt. Jag är mer van vid serum med hyaluronsyra i men denna har nog faktiskt blivit en av mina favoriter 😍😍😍 Så TACK TACK TACK Kicks för att jag fick bli en beauty-tester och få detta fina serum! ❤️❤️❤️
Primern för oss torrisar som söker ett jämnt fint glowigt resultat!✨️ Jag har som beautytester använt den här primern ett bra tag nu och jag älskar den! Som torris ger den mycket fukt och lägger sig fint under olika foundations, men det som överraskade mig var att den är lite färgad, tänk er macs strobe blandat med origins GinZing tinted dagkräm. Beautyacts är lite av en hybrid mellan dom två som gör att huden snabbt får en fin lyster, jämnar ut hudtonen lite extra innan foundation och den känns verkligen silkeslen. I sommar kommer jag med stor sannolikhet använda endast denna som bas dom dagar jag vill se glowig ut men inte sminka mig helt 😍 den får fullpott av mig för den är lite som budgies primer i formulan (dom jag älskar) men med en touch av skimmer. Jag skulle säga att den är väldigt fast i formulan men sjunker snabbt in i huden. Så fullpott från mig 👏🏽🫶🏽