/ Jag har fått äran att testa moroccanoil frizz controll. En
Beauty Tester
Moa
Beauty Pro
22/01/26-16:47
Jag har fått äran att testa moroccanoil frizz controll. En produkt som jag aldrig har testat förut om jag extremt glad att jag fick den möjligheten. Jag som har ett färgat rött hår så blir den en hel del färgningar och behandling så blir håret väldigt lätt frizzit, ingen glans eller liv i håret. Har använt produkten nu i 1,5 vecka efter varje produkt utöver frizz controll så har jag bara använt matas striber schampo och balsam. Jag har väldigt lätt att få flottigt hår och produkter har en förmåga att göra håret tungt och livlöst. Men denna produkt är motsatsen. Sprayar en generös mängd med produkt i håret och sedan fönar jag inte produkt för det mesta då den är värmeaktiverad produkt, kan även gå över med plattången ibland om det är nödvändigt beroende på vad jag ska göra. Blir en otroligt skillnad på håret när jag har använt den. Efteråt kan jag även gå in med hårolja för extra vård av håret. På bilden är det efter föning av håret utan plattång eller hårolja. Kunde inte lägga upp 2 bilder
Fortsätt utforska gemenskapen!