/ Fick chansen att testa denna hĂ€rliga parfymenđŸ˜©âœ‹đŸ» assĂ„ det
Rawan
Beauty Pro
24/03/26-20:26(redigerad den 24/03/26-20:30)
Fick chansen att testa denna hĂ€rliga parfymenđŸ˜©âœ‹đŸ» assĂ„ det gĂ„r inte att beskriva doften, den Ă€r en feminin blommig och söt doft. Jag kan kĂ€nna doften av sötman och vaniljen, vilket jag ÄLSKAR!đŸ„č den pĂ„minner mig sĂ„ mycket om en annan doft, alltsĂ„ jag Ă€r bekant med doften men kan inte bestĂ€mma vilke sĂ„ jag fĂ„r Ă„terkomma😂 mitt första intryck var att man luktar "ren" alltsĂ„ den ger en clean-girl vibe. Den hĂ„ller rĂ€tt sĂ„ lĂ€nge. Jag sprejade den pĂ„ handleden vid 14 typ och nu sĂ„ Ă€r klockan 21 och jag kan kĂ€nna doften fortfarande, dock sĂ„ Ă€r den ganska svag doft efter ca fem timmar. PrismĂ€ssigt sĂ„ Ă€r den prisvĂ€rd, varken lyxig och dyr men inte sĂ€rskilt billig heller. Det finns bĂ„de dyrare och billigare parfymer. Det som jag tyckte mindre om Ă€r flaskan, för detta pris (ca 1100 för 50ml) sĂ„ förvĂ€ntade jag mig en mer elegant flaska för min smak sĂ„ tycker jag att flaskan ser lite barnslig och tacky ut. Trots detta sĂ„ skulle jag Ă„terköpa parfymen och jag skulle ge den 5/5 stjĂ€rnor ✹, för att jag Ă€r ute efter doften inte flaskan men det skulle ha varit bĂ€ttre ifall flaskan var mer minimalistiskâ˜ș
Just Moi EdP 50 ml
Juicy Couture
Just Moi EdP 50 ml
FortsÀtt utforska gemenskapen!