/ Så kul att få bli utvald till att få prova detta vax stick!
Sotnosen
Beauty Pro
24/05/26-08:07
Så kul att få bli utvald till att få prova detta vax stick! 🙏🏻 tack snälla för den möjligheten 💕 Jag har tunt, fint, skandinavisk hår med massor av babyhår och hår på utväxt ( har förmodligen tappat massa hår förut som nu bestämt sig för att växa ut igen 🤭). Jag brukar använda vax stick och har använt både Got2b och Björn Axén sleek stick 🥰 extra kul att få testa detta märket då jag inte hört om det förut! Detta sticket är större i omfång än vad Got2b och Björn Axén är ~ jag har hört vissa som använt sina vax stick till att forma även ögonbrynen men denna är för stor för det, den blir lite klumpig att använda till annat än håret. Håret ser inte alls fett ut efter att man haft i detta och man kan inte gissa sig till att där finns produkt i håret om man inte vet 🤗 Den efterlämnar inga flagor i håret eller liknande 😍 samtidigt har den väldigt låg hållbarhet, efter ett par timmar gör den ingen skillnad för håret längre vilket ju är tråkigt. Söker du stadga och textur så är detta fel produkt för dig men om du söker lätt stadga och en naturlig look så har du hittat helt rätt! För egen del kommer jag att fortsätta att använda den men tycker inte att den är värd priset. Just nu finns den på kampanj för 224 kr men jag tycker tyvärr inte att den är värd att lägga så mycket pengar på eftersom hållbarheten är så låg ( och då har jag ändå tunt och fint hår, hade man haft grova hårstrån så hade den nog inte kunnat tämja håret alls 😌) värt att notera också att den kommer i en smidig förpackning som går att vrida tillbaka ~ inte alla vax stick som går att vrida tillbaka utan om produkten är uppe så är den uppe, så det är ett plus med denna! 🫶🏻 den kommer också i en generös förpackning med 50 g produkt till skillnad från exempelvis Björn Axén stick som endast innehåller 25 g. Stort tack för möjligheten att få prova! 💕
Hair Wax Stick 50 g
SLICKHAIR
Hair Wax Stick 50 g
Fortsätt utforska gemenskapen!