/ Hårvårdsinlägg

Hårvårdsinlägg

Här kan du diskutera allt inom hårvård med andra medlemmar. Har du en fråga om din hårvårdsrutin, eller kanske ett tips för glansigare hår du vill dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna för att hitta det innehåll som intresserar dig mest.
Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserade på medlemmens egna upplevelser och KICKS kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Senaste
Mariam
Beauty Pro
29/06/26-22:29
Lite återvinning: ♻️ Head and shoulders: Effektivt mot mjäll, skonsamt för hårbotten och ger håret en ren, fräsch känsla. Ett pålitligt val för daglig hårvård.
Lite återvinning: ♻️ Head and shoulders: Effektivt mot
Elsa eriksson08
Beauty Star
23/06/26-14:29
Kérastase magic night serum Är otrolig när du ska sova Håret känns lent när du vankar Och nu när det är sommar är håret extra känsligt så då är det viktigt att ta hand om det🥰
Kérastase magic night serum Är otrolig när du ska sova
Linn
Beauty Pro
23/06/26-07:44
🩷💜First impression💜🩷 Garnier Respons Smoothing Rice Water schampo och balsam. Mycket trevliga produkter som kändes bra vid applicering och doftade ljuvligt. Håret kändes mjukt och fint när det torkat. De innehåller inte silikoner vilket jag tycker är bra. Det är till för långt och poröst hår. Får se hur de känns över tid!
🩷💜First impression💜🩷  Garnier Respons Smoothing Rice
NAS
Beauty Pro
15/06/26-10:55(redigerad den 15/06/26-10:56)
Its Beauty first impressions 💜 and for sure a budget favorite 💜Just received my test product, its small and easy to use can't wait to try and see how it works
Powderful Volumizing Styling Powder 10 g
Obiisan
Beauty Star
13/06/26-15:47
Beauty First Impressions 💖 Med nyfrissat hår unnade jag mig lite dyra hårprodukter på kicks rean. Vi första användning av Björn Axen volym schampo och balsam upplevde jag att håret blev rent av frissigt. Jag är medveten om att färgat hår kan behöva lite extra care, vilket olaplexen hjälper till med. Men, jag är inte imponerad ännu av Björn Axen, kanske att jag blir det. Just nu fungerar loreal elvital bättre för att det tillför fukt redan vid schamponering. Anyways, jag kommer givetvis använda upp Björn Axen!😊
Beauty First Impressions 💖 Med nyfrissat hår unnade jag mig
Volumizing Shampoo 750 ml
Elvital Hyaluron Plump Shampoo 250 ml
Helena
Beauty Star
13/06/26-14:15(redigerad den 13/06/26-14:17)
DAVINES OI SERIE Kommer ni ihåg tävlingen i vintras, med ett paket från Davines som vinst?! Jag var en av 2 vinnare. Nu blir det här inte en regelrätt recension men jag vill ändå berätta om mina tankar kring produkterna i paketet. Som bakgrundsinformation kan jag berätta att jag har ett torrt, fint, självlockigt hår (typ 3a). Är denna serie för mig? Svar nej!🙂‍↔️🙅 Betyder det att den är dålig? Verkligen inte enligt många recensioner på KICKS produkt sidor. Många har kommenterat den starka doften och jag förstår. Påminner om en blandning av eteriska oljor och kemikalier. Men var inte rädd, doften lägger sig mycket då håret är torrt. Då känns den som en lyxig unisex SPA doft. Diskret faktiskt. Varför fungerar det inte för mig då undrar du kanske 🤔 ja produkterna känns strippande och uttorkande. Och det är verkligen motsatsen till vad mitt hår behöver. Det mest positiva med dem är att de är lättviktiga och det passar mig ☺️👍 samt att jag gillar unisex doften av det färdiga resultatet. Så utan att vara någon hår expert så förmodar jag att denna serie passar bättre för ett grövre oljigare hår. Detta var min första gång med produkter från Davines. Denna serie kommer jag inte att köpa men kanske deras curl eller moisture produkter. Vad tycker ni? Borde jag ge någon annan av deras serier en chans? Tipsa gärna 🤗
OI Shampoo 280 ml
OI Liquid Luster 300 ml
OI All In One Milk 135 ml
OI Soufflé Hair Styling Mousse 50 ml
Sotnosen
Beauty Pro
11/06/26-19:43
Beauty First Impressions 💖 Denna har jag velat ha länge och detta med uv-skydd för håret är egentligen nytt för mig 🥰 men egentligen rätt sjävklart ~ man skyddar ju resten av kroppen så självklart behöver även håret skyddas! Denna har en ganska svag men väldigt saftig och härlig doft av persika 🍑 jag är nöjd med att den inte doftar så mycket och länge ~ även om doften är härlig! För man vill ju kunna använda uv-skyddet i alla lägen och det är ju inte alltid man vill dofta så mycket ❣️ Detta är en produkt som jag kommer att använda mycket i sommar och kan även tänka mig att köpa den igen 💘
Beauty First Impressions 💖 Denna har jag velat ha länge och
The A List Hair Mist 100 ml
Felizia
Beauty Star
10/06/26-13:08
Nu var det dags att skicka denna värmeskyddspray på återvinningen, då den precis tog slut. ♻️ Är tyvärr inte en produkt jag kommer köpa om då jag inte gillade att den gav en hårspray känsla efter användning, positiva var att den luktade väldigt gott och att det var praktiskt med spray format. Någon annan värmeskyddspray man borde testa? Som inte lämnar håret ”fettigt” efter användning, tips mottages gärna!! 😍
Nu var det dags att skicka denna värmeskyddspray på