/ Hårvårdsinlägg

Hårvårdsinlägg

Här kan du diskutera allt inom hårvård med andra medlemmar. Har du en fråga om din hårvårdsrutin, eller kanske ett tips för glansigare hår du vill dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna för att hitta det innehåll som intresserar dig mest.
Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserade på medlemmens egna upplevelser och KICKS kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Senaste
Hogge
Beauty Pro
20/09/26-09:07(redigerad den 20/09/26-09:07)
Duo till önskelistan 🎁 Olaplex Signature Hair & Body Mist + Olaplex º7 Shine Serum Oil Mist. Vem vill inte ha ett välmående hår (utan att kännas tungt) samt ett väldoftande hår. 💭 Doften har noter av grapefruktskal, sötad mynta, ingefära och salvia och serumet är ett 2-fas som ska återfukta, reducera friss och ge glans. Riktigt bra och lätt mistfunktion. Har sett båda på mitt lokala Kicks men kan bara tagga serummisten, tror det är för doften är en limited edition.
Duo till önskelistan 🎁  Olaplex Signature Hair & Body
Shine serum Oil Mist
Sofia
Beauty Pro
18/09/26-19:34
Blir alltid lika glad när Johan Hellström på Björn Axén tipsar om att använda balsam i hela håret, inklusive hårbotten. 😁 Gör alltid det själv så det känns bra att ett riktigt proffs bekräftar att det inte är fel haha. Många verkar vara rädda att håret ska bli flottigt av det men det blir det bara om du glömmer att skölja ur balsamet. 😄
Blir alltid lika glad när Johan Hellström på Björn Axén
Nerma
Beauty Pro
18/09/26-09:01
Dags för återvinning ♻️✨ Älskar känslan när man faktiskt använder upp sina produkter! Nu är de tomma och redo för återvinning. 💕♻️
Dags för återvinning ♻️✨  Älskar känslan när man faktiskt
Irena
Beauty Pro
17/09/26-17:05
Tips tips tips!! Denna finns just nu för 127 kronor hos parfym.se med extra 30% vilket gör att den landar på typ 85 kronor. Underbar produkt som reder ut, skyddar mot värme och ger massor av glans 😍
Tips tips tips!!  Denna finns just nu för 127 kronor hos
Mimmi
Beauty Pro
16/09/26-11:18(redigerad den 16/09/26-11:19)
✨ Beauty Reset Hår hörnan behövde ett litet lyft! Dammat, sorterat och plockat bort 🩵💦 Före och Efter 🩵
✨ Beauty Reset Hår hörnan behövde ett litet lyft! Dammat,
Gloss Coat 200 ml
Leave in Conditioner - North Bondi 177 ml
Treatment Mist 25 ml
Gloss Absolu Anti-Frizz Glaze Milk Heat Protection 190 ml
Elixir Ultime L’Huile Originale Hair Oil 75 ml
Nikki
Beauty Pro
16/09/26-06:47
Björn Axén Repair Bonding Serum - First Impression 💧 Fick med detta serum vid något tidigare köp och nu har jag testat det vid några tillfällen så här kommer mina intryck hitintills. Om produkten: "Detta intensivt reparerande bonding serum är berikat med innovativ Bonding Molecule, som omedelbart reparerar skadade bindningar och återuppbygger keratinkedjorna så att håret stärks, elasticiteten förbättras och framtida skador motverkas. Den innehåller också Vitamin E som har antioxidativa egenskaper och gör håret mjukare, glansigare och lättare att reda ut. Provitamin B5 tillför fukt till både hår och hårbotten. Repair Bonding Serum reparerar skadat hår intensivt och gör att håret känns och upplevs mjukare, friskare och starkare." Passar alla hårtyper men speciellt framtaget för skadat hår. Användning: Appliceras från mitten av längderna och ut i topparna i handdukstorkat hår efter tvätt. Skölj inte ur. För maximalt reparerande effekt kan man även applicera serumet i vått hår före schamponering, låta verka i 10-20 minuter och sedan tvätta. Repair Bonding Serum kan också appliceras i torrt hår. Jag har testat alla 3 alternativen och upplever nog resultatet ganska likvärdigt. Dock så skulle jag inte säga att mitt obehandlade hår är så slitet eller skadat. Bara lite naturligt torrt efter sommaren med mycket sol och bad. + Tycker om både formula och doft (fräsch och lätt blommig med doftnoter som persika, jasmin och cederträ) och mitt hår blir både mjukt och känns mer följsamt. - Minuset skulle väl vara att till mitt ganska långa och tjocka hår går det åt några pump så förpackningen känns ganska odryg. Sedan har produkten inget överpris så det kompenserar ju en del. ? Frågetecknet som kvarstår - vilket resultat skulle serumet ge på ett mer behövande skadat hår?
Björn Axén Repair Bonding Serum - First Impression 💧  Fick
Repair Bonding Serum 50 ml
Linn
Beauty Pro
15/09/26-05:14
🎁Önskelista🎁 Det hade varit drömmigt att ha dessa hemma! Har testat balsamet och gillar det mycket.
🎁Önskelista🎁  Det hade varit drömmigt att ha dessa hemma!
No.4 Bond Maintenance 1000 ml
No.5 Bond Maintenance 1000 ml
Angelica
Beauty Pro
14/09/26-22:33
Beauty First Impressions 💖 Har införskaffat mig denna hårolja då jag läst mycket bra om den, den har lätt konsistens och mitt hår känns inte oljigt efteråt. Jag har tunna ”fina” hårstrån. Har förhoppningar att den kan hjälpa håret att inte gå av osv
Beauty First Impressions 💖 Har införskaffat mig denna