/ Hårvårdsinlägg

Hårvårdsinlägg

Här kan du diskutera allt inom hårvård med andra medlemmar. Har du en fråga om din hårvårdsrutin, eller kanske ett tips för glansigare hår du vill dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna för att hitta det innehåll som intresserar dig mest.
Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserade på medlemmens egna upplevelser och KICKS kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Senaste
Angelica
Beauty Pro
06/08/26-12:35
Beauty First Impressions 💖 Detta torrschampo från Ma Mane levererar, älskade det från första stund. Mycket bra, håret känns fräscht och jag kan dra fingrarna genom håret, vilket jag gillar. Inte för mycket textur. Doftar ganska milt tycker jag men gott ( fräscht).
Beauty First Impressions 💖 Detta torrschampo från Ma Mane
Nathalie
Beauty Pro
28/07/26-23:28
First impression av Ida Warg Intense Moisture Hair Mask Den här hårinpackningen fick jag oväntat i present av en väldigt kär vän och det är jag så glad för! Det absolut första intrycket - doften! Den luktar karamell vilket tveklöst är en av mina favoriter när det kommer till både smak och doft. Den luktar så så gott och doften sitter i även efter duschen 😍 Kan inte tala för något långsiktigt resultat men direkt efter duschen är håret så galet mjukt. Precis vad mitt numera spröda, torra underhår behöver. Invigde den här redan i våras men då jag inte kan använda hårinpackning så ofta (pga dusch med hemtjänsten) så har det här blivit en sån där lyxgrej jag unnar mig när jag tvättar håret själv. Älskar verkligen de stunderna numera, helt och hållet tack vare den här inpackningen!
First impression av Ida Warg Intense Moisture Hair Mask  Den
Intense Moisture Hair Mask 300 ml
Anna
Beauty Pro
27/07/26-10:15
Någon frågade vad om tips för blont hår, vi alla som svarade antog blekt hår/ slingat. Här var mitt svar och visst skulle jag kunna föreslå flera fantastiska produkter. Men här är några jag litar på efter att använt dem mycket mycket. Några jag köper om och om igen helt enkelt 🥰♥️
Någon frågade vad om tips för blont hår, vi alla som svarade
Gloss Absolu Anti-Frizz Glaze Milk Heat Protection 190 ml
Detox Shampoo 250 ml
Leave-In Repair Hair Mask 50 ml
K-Pak ColorTherapy LusterLock Spray 50 ml
BB Spray - Leave-In Primer 200 ml
Elixir Ultime L’Huile Originale Hair Oil 75 ml
DarkOil Smooth and Shine Styling Oil 100 ml
Keratin Healing Oil Hair Treatment 100 ml
Linn
Beauty Pro
22/07/26-08:59
✨Hair Hack✨ Ta med en liten hårborste i väskan om du (som jag) inte står ut med tovigt hår.
✨Hair Hack✨  Ta med en liten hårborste i väskan om du (som
Sotnosen
Beauty Pro
15/07/26-16:54
Beauty First Impressions 💖 Terveisiä saunasta ~ hälsningar från bastun 🫶🏻🇫🇮denna ska vara intensivt reparerande och återfuktande speciellt till skadat hår 🫶🏻 perfekt att ha med till sommarstugan och unna sig lite extra kärlek till håret ❣️ den är tjock och krämig i konsistensen och doften är trevlig men jag tycker inte att den ger nåt resultat som skulle motivera priset på den. Jag har inte märkt mer resultat av denna än av vanligt balsam så jag är faktiskt lite besviken. Testat den fyra gånger nu. Men ja, allt passar inte alla och det finns säkert dom som får fantastiska resultat av denna 🫶🏻 för mig blir det dock inget omköp även om jag såklart kommer att använda upp denna som jag har 🌸
Beauty First Impressions 💖 Terveisiä saunasta ~ hälsningar
The Kure Bond Repair Mask 250 ml
Linn
Beauty Pro
11/07/26-12:15
🌸Mitt senaste inköp🌸 (Ej på KICKS!) First impression: Den här borsten känns SÅ skonsam mot mitt hår. Första intrycket är jättebra!
🌸Mitt senaste inköp🌸 (Ej på KICKS!)  First impression: Den
Paddle Detangler Black
Linn
Beauty Pro
10/07/26-06:18
Hur gör ni med långt hår för att undvika jobbiga tovor? Om man borstar oftare tänker jag att det sliter på håret men även att reda ut tovor sliter ju också! Kom med tips tack! 🤩
Hur gör ni med långt hår för att undvika jobbiga tovor? Om
Angelica
Beauty Pro
08/07/26-20:05
Beauty first impression Jag har testat ZERO Detox Shampoo Scrub Från Ma mane ikväll, det är ett Detoxschampo med skrubb som djuprengör hårbotten och tar bort produktrester – för en fräsch, balanserad känsla från grunden. Känslan nu efteråt är otrolig, håret känns så rent och doften är lätt och fräsch. 5/5. Rekommenderas.
Beauty first impression  Jag har testat ZERO Detox Shampoo