/ Hårvårdsinlägg

Hårvårdsinlägg

Här kan du diskutera allt inom hårvård med andra medlemmar. Har du en fråga om din hårvårdsrutin, eller kanske ett tips för glansigare hår du vill dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna för att hitta det innehåll som intresserar dig mest.
Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserade på medlemmens egna upplevelser och KICKS kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Senaste
Mimmi
Beauty Pro
30/08/26-17:46
Beauty First Impressions! Tack fina @Virre och Anna för ni inspirerande med denna fina produkten🩷 Känner mig jätte nöjd och tycker det är en jättebra brodukt! Det är en god doft och produkten gör sitt jobb! Så tack för fin inspiration 💕
Beauty First Impressions! Tack fina @140043813 och Anna för
Gloss Coat 200 ml
Linn
Beauty Pro
29/08/26-10:44
🩵Mitt senaste inköp🩵 (Ej från KICKS!)
🩵Mitt senaste inköp🩵 (Ej från KICKS!)
Original Detangler Pink
Aaron
Beauty Pro
27/08/26-19:46
Hjälp— Varför blir mitt hår på detta vis när jag borstar det? (Efter dusch Vs Borstat hår dagen efter) topparna på mitt hår går uppåt JJJJ fastän jag borstar neråt ||||, torrt och frissigt alltid. Men när det är blött så är det så fint och vågigt..
Hjälp— Varför blir mitt hår på detta vis när jag borstar
Angelica
Beauty Pro
27/08/26-18:23
Beauty First Impressions 💖 Testade denna serie idag och jag gillar den verkligen, jag uppskattar verkligen då håret inte känns flottigt dagen efter,( det får jag ju se imorgon😜) jag har tunna fina hårstrån och slingat hår. Va orolig att detta skulle tynga ner osv men det gjorde det inte, mycket mild doft men känns fräscht.
Beauty First Impressions 💖 Testade denna serie idag och jag
Angelica
Beauty Pro
26/08/26-16:47
Top on my wish list 📝🤩 Har sett så mycket hype om denna så jag är så sugen på att testa, verkar ju galet smidigt att ha en ” hårinpackning” i sprayform.
Klicka på ett alternativ för att rösta
Har ni testat denna och gillar?
3Bidrag
Ja
Nej
Top on my wish list 📝🤩 Har sett så mycket hype om denna så
Soulstruck Nourishing Dry Hair Mask 200 ml
Cassandra
Beauty Pro
24/08/26-10:50
Hjälp! Min 6 åriga dotter har världens finaste hår! NÄR man får ta hand om det. Hon är väldigt lockig med tunna hårstrån som gör att det blir rätt trassligt, speciellt när hon sover (silkesmössa/silkesörngott går tyvärr bort då hon inte gillar det). Tvätta det gör vi ca 2-3 gånger i veckan, ofta mot hennes vilja. Hon hatar att kamma det (såklart det gör ju ont). Jag har nog testat allt jag kan hitta när det kommer till inpackning, samt leave in och utredande spray. Använt borste från wetbrush samt Molimenti men det är ändå så svårt varje gång. Även om man inte ska borsta det torrt pga lockarna så är jag illa tvungen då det annars blir dreadlocks mellan tvättarna och då svårt att reda ut när det är fuktigt med. Så vad har ni för tips? Några magic wonders eller knep som kan hjälpa oss? Jag har föreslagit att klippa håret men får tvärnej på det. Jag är glad jag lyckas klippa topparna då och då efter tvätt 😂 Jag gissar på att jag har liknande hårtyp i grund och botten men som jag behandlat som frissigt hår = plattat med strykjärn i barndomen + plattar/fönar det rakt nu som vuxen. Tycker jag dessutom har för kort hår just nu att ens försöka mig på att få fram lockarna 😅
Hjälp! Min 6 åriga dotter har världens finaste hår! NÄR man
Angelica
Beauty Pro
21/08/26-16:20
Beauty First Impressions 💖 Testade denna igår och den va riktigt skön, kändes väldigt lugnande och återfuktande på min hårbotten och gjorde inte håret ”flottigt”. Kommer fortsätta att använda den. Fin doft oxå.
Beauty First Impressions 💖 Testade denna igår och den va
Linn
Beauty Pro
20/08/26-07:26
🎁Önskelista🎁 Jag önskar mig en Mason Pearson Popular Bristle and Nylon då min är över 10 år nu. Finns ingen bättre hårborste!
🎁Önskelista🎁  Jag önskar mig en Mason Pearson Popular
BN1 - Popular Bristle and Nylon Sart Rosa