/ Hårvårdsinlägg

Hårvårdsinlägg

Här kan du diskutera allt inom hårvård med andra medlemmar. Har du en fråga om din hårvårdsrutin, eller kanske ett tips för glansigare hår du vill dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna för att hitta det innehåll som intresserar dig mest.
Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserade på medlemmens egna upplevelser och KICKS kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Senaste
Sotnosen
Beauty Pro
15/07/26-16:54
Beauty First Impressions 💖 Terveisiä saunasta ~ hälsningar från bastun 🫶🏻🇫🇮denna ska vara intensivt reparerande och återfuktande speciellt till skadat hår 🫶🏻 perfekt att ha med till sommarstugan och unna sig lite extra kärlek till håret ❣️ den är tjock och krämig i konsistensen och doften är trevlig men jag tycker inte att den ger nåt resultat som skulle motivera priset på den. Jag har inte märkt mer resultat av denna än av vanligt balsam så jag är faktiskt lite besviken. Testat den fyra gånger nu. Men ja, allt passar inte alla och det finns säkert dom som får fantastiska resultat av denna 🫶🏻 för mig blir det dock inget omköp även om jag såklart kommer att använda upp denna som jag har 🌸
Beauty First Impressions 💖 Terveisiä saunasta ~ hälsningar
The Kure Bond Repair Mask 250 ml
Linn
Beauty Pro
11/07/26-12:15
🌸Mitt senaste inköp🌸 (Ej på KICKS!) First impression: Den här borsten känns SÅ skonsam mot mitt hår. Första intrycket är jättebra!
🌸Mitt senaste inköp🌸 (Ej på KICKS!)  First impression: Den
Paddle Detangler Black
Linn
Beauty Pro
10/07/26-06:18
Hur gör ni med långt hår för att undvika jobbiga tovor? Om man borstar oftare tänker jag att det sliter på håret men även att reda ut tovor sliter ju också! Kom med tips tack! 🤩
Hur gör ni med långt hår för att undvika jobbiga tovor? Om
Angelica
Beauty Pro
08/07/26-20:05
Beauty first impression Jag har testat ZERO Detox Shampoo Scrub Från Ma mane ikväll, det är ett Detoxschampo med skrubb som djuprengör hårbotten och tar bort produktrester – för en fräsch, balanserad känsla från grunden. Känslan nu efteråt är otrolig, håret känns så rent och doften är lätt och fräsch. 5/5. Rekommenderas.
Beauty first impression  Jag har testat ZERO Detox Shampoo
Linn
Beauty Pro
08/07/26-09:51
Jag undrar om någon kan tipsa mig om en bra hårborste i budgetklass som reder ut håret men inte sliter för mycket på det? Lånad bild!
Jag undrar om någon kan tipsa mig om en bra hårborste i
Mariam
Beauty Pro
07/07/26-17:06(redigerad den 07/07/26-17:08)
Applicera en leave-in conditioner i fuktigt hår, följt av en curl cream och en lätt gel eller mousse för stadga. Scruncha håret och låt det lufttorka eller använd en diffuser. Krama försiktigt ur eventuell gelcast när håret är torrt för mjuka, naturliga beach waves med fin definition. Och de här produkterna var väldigt prisvärda och gav så fina beach waves.
Applicera en leave-in conditioner i fuktigt hår, följt av en
Angelica
Beauty Pro
06/07/26-18:29
Beach waves På denna bild har jag använt Maria Nilas shaping heat spray (värmeskydd) som jag tycker är otrolig, lockat håret med en locktång i konform. Avslutar med lite saltvattenspray och lite hårspray.
Beach waves På denna bild har jag använt Maria Nilas shaping
Shaping Heat Spray 250 ml
Mimmi
Beauty Pro
06/07/26-12:18
Beach waves 🌊👩🏽 Jag blev så inspirerad av detta uppdraget, så jag gick och köpte mig en Beach waves verktyg! Relativt lätt att använda och så köpte jag en extra stor för jag ville ha stora vågor! Produkterna jag använder är de jag brukar ha när jag stylar håret förutom hårspray, det använder jag bara när jag lockar håret!
Beach waves 🌊👩🏽 Jag blev så inspirerad av detta
Gloss Absolu Anti-Frizz Glaze Milk Heat Protection 190 ml
Elixir Ultime L’Huile Originale Hair Oil 75 ml
Elnett Strong Hold Hairspray 200 ml