/ Hårvårdsinlägg

Hårvårdsinlägg

Här kan du diskutera allt inom hårvård med andra medlemmar. Har du en fråga om din hårvårdsrutin, eller kanske ett tips för glansigare hår du vill dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna för att hitta det innehåll som intresserar dig mest.
Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserade på medlemmens egna upplevelser och KICKS kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Senaste
Farah
Beauty Pro
10/10/26-22:30
Mitt bästa volymknep till håret 💖är color Wow Raise the Root Thicken & Lift Spray
Raise The Root Thicken & Lift Spray 50 ml
Farah
Beauty Pro
10/10/26-22:25
Bäst i test - Värmeskydd ❤️‍🔥är Kérastase Gloss Absolu Anti-Frizz Glaze Milk!
Gloss Absolu Anti-Frizz Glaze Milk Heat Protection 190 ml
Dija
Beauty Pro
10/10/26-17:53
Bästa värmeskyddet 💖
Bästa värmeskyddet 💖
Malaze
Beauty Pro
10/10/26-15:30
Det bästa volymkneppet för mig är Björn Axén hårspray. När jag vill ha extra volym i håret använder jag alltid den här hårsprayen efter att jag har stylat håret.
Just Right Hairspray 250 ml
Malaze
Beauty Pro
10/10/26-15:25(redigerad den 10/10/26-15:26)
Bäst i test- värmeskydd Ultimate favorite, Mycket tydliga resultat Lite överprisad
Bäst i test- värmeskydd Ultimate favorite, Mycket tydliga
Elixir Ultime L’Huile Originale Hair Oil 75 ml
Matilda
Beauty Pro
10/10/26-15:00(redigerad den 10/10/26-15:01)
Bäst i test - värmeskydd 🔥 Dessa är mina två favorit värmeskydd. Matas striber är parfymfri och funkar perfekt i blött hår ger viss glans och dessutom prisvärd. Maria Nilas är perfekt att använda i torrt hår då den inte gör håret blött vilket gör att man kan styla det direkt och den får verkligen lockarna i mitt hår att hålla länge ✨️
Bäst i test - värmeskydd 🔥  Dessa är mina två favorit
Angelica
Beauty Pro
10/10/26-13:17
Ditt bästa volymknep till håret 💖 När jag vill ha håret utsläppt med mer volym än vad jag naturligt besitter så tvättar jag håret och använder sedan Xtra Large Bombshell Volumizer Styling Mousse från Colorwow, fönar in denna👍
Ditt bästa volymknep till håret 💖 När jag vill ha håret
Xtra Large Bombshell Volumizer Styling Mousse 195 ml
Mariam
Beauty Pro
10/10/26-10:51
Det bästa volymknepet för mig är att fixa håret med hårfön och att föna håret åt motsatt håll mot hur det ska ligga, särskilt vid rötterna! 💁‍♀️ Det ger lyft, volym som håller längre utan att du behöver använda massor av produkter. Man behöver bara en bra Volymmousse och en stor rundborste.
Original Volume Mousse 200 ml