First Impression - ny GISOU-produkt 🍯
Man testar så mycket, både bra, dåliga och ibland fantastiska produkter!
Tänkte lyfta ett varumärke som visserligen inte säljs på KICKS men som jag valt att testa en del ifrån den senaste tiden.
GISOU är ett hårvårdsmärke grundat i Nederländerna av Negin Mirsalehi. Hon är frisör och familjen sedan generationer biodlare. Resultatet att kombinera modern teknik, expertkunskap och tradition har lett till detta varumärke och en ständigt växande samling produkter som de senaste åren nått långt utan Nederländernas gränser också.
Jag har testat deras mask, en hårparfym (originaldoften), hårserum, hårolja och nu senast helt nya Honey Milk Active Repair Leave-in Conditioner Mist.
Först av allt, mistfunktionen är helt magisk! Man trycker och håller in och drar den längs med håret samtidigt som ett moln av produkt fördelas fjäderlätt och jämnt över håret. Se gärna klipp på deras egen hemsida så ser ni vad jag menar!
Misten innehåller bl a mjölkprotein, ceramider och självklart signaturingrediensen, deras egenodlade honung.
Den gör håret mjukt och glansigt, reparerar, återfuktar och reder ut. Den innehåller värmeskydd och den doftar underbart.
GISOU's produkter finns att köpa i Sverige men man kan också beställa direkt från dem. 💛🍯🤍🍯🧡