Jag har fått chansen att testa denna hårolja från
🌺 Amika - Superfruit star, lightweight hair styling oil 🌺 och jag är mer än bara nöjd. Den är otroligt lätt i konsistensen och tynger inte ner håret alls, vilket jag verkligen uppskattar. Håret känns mjukt, glansigt och fräscht efter användning. Doften är en av de bästa sakerna, den luktar supergott och friskt utan att bli för stark. Det känns nästan som en liten lyxig detalj i vardagen varje gång man använder den. Dessutom är den väldigt dryg, så en liten mängd räcker långt. Perfekt både för styling och för att ge håret lite extra liv under dagen. Jag kan verkligen rekommendera den här produkten till andra som vill ha ett lätt, väldoftande hår och en effektivt hårolja! Mitt hår kan ibland kännas lite torrt och livlöst och jag tycker verkligen att den gjort skillnad hittills. Jag har även väldigt tunt skandinaviskt hår och jag tycker inte att den gjort håret fett vilket jag upplever att vissa håroljor kan göra. Den är vegansk, fri från sulfater, parabener och mineraloljor vilket i mitt fall gör den ännu bättre. Tack snälla kicks för att jag fått testa ännu en härlig testprodukt!! 🧡💛 Kan säga att så fort den tar slut så kommer jag köpa den själv. 🌺
Mitt betyg: 5/5, en riktig fullträff. 🙌🏻🧡
amika:
Superfruit Star Lightweight Hair Styling Oil 50 ml