jag fick äran att testa denna kräm från filorga!
För det första så måste jag säga att förpackningen är otroligt snygg och känns så lyxig. Enda negativa är att ens fingeravtryck fastnar väldigt lätt på locket
Men lyxen syns verkligen på förpackningen (och inte bara på den dyra prislappen!)
Min hudtyp är normal som ibland kan få lite problem med finnar. Är nybliven 30 år och känner att huden börjar åldras lite smått!
till krämen, den är väldigt tjock i konsistensen men den sjunker in väldigt lätt i huden och lämnar ingen hinna eller att huden känns fet efter användning. Produkten är också väldigt dryg - lite räcker en lång väg!
Huden känns återfuktad efter använding och håller i sig hela dagen. Vad krämen ska göra är att ge slätare och fastare hud och öka hudens lyster. Hur bra krämen hjälper mot detta kan jag inte riktigt svara på just nu känner jag då det gått för kort tid (ungefär 2 veckor), just nu har jag inte märkt någon skillnad mot detta - men har hopp om att det ska funka när man använt produkten längre!
Jag är taggad på att fortsätta använda produkten och se hur den fortsätter att utvecklas ju längre man använder den! Men än så fungerar den bra som en vanlig dagkräm.