/ Jag fick äran av Kicks att testa Matas Stribers nya
Filippa
Beauty Star
01/06/26-17:50
Jag fick äran av Kicks att testa Matas Stribers nya solskyddsprodukter!! Tack!! Vilken favorit jag hittat bland dessa, verkligen min räddare i nöden under kommande semester dagar.  Jag har tidigare haft jätteproblem med att använda solkräm i ansiktet. Både den starka doften, konsistensen på produkter och att det ständigt irriterar mina ögon. Men med Matas Stribers sunface fluid SPF 30 lägger sig inte bara sminket sig snyggt, det irriterar inte längre ögonen! Detta kommer att köpas om och om igen. Grym produkt! Även deras nya sun lotion hade samma neutrala doft vilket jag uppskattar. Har använt dessa produkter i en vecka dagligen och än inte upplevt att min känsliga hud reagerar eller får tilltäppta porer. Sist ut på test var produkten till höger på bilden. Matas Stribers sun stick med SPF 50. Lätt att ta med sig i väskan och lägga på extra känsliga områden såsom ärr eller höga punkter i ansiktet, till exempel kindben och näsa. I det stora hela väldigt bra produkter, men slår definitivt ett extra slag för sunface fluid SPF 30, riktig life saver för mig!
Sun Face Fluid SPF 30 Fragrance Free 50 ml
Matas Striber
Sun Face Fluid SPF 30 Fragrance Free 50 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!