Jag har fått chansen till att testa kerastase K genesis serum anti-chute.
En produkt jag troligen aldrig hade köpt innan men som jag kanske kan tänka om nu.
Målet med produkten är att minska håravfall och värka lugnande för hårbotten. Jag som har extremt lockigt hår och som brukar fälla ganska mycket tycker att jag den senaste veckan fällt mindre, både under dusch och när jag borstar det. Jag har endast använta det i ca 2 veckor och för fullt resultat krävs 6 veckor men jag är redan nu rejält imonerad. Eftersom jag inte använt det ”fulla” tiden än så vet jag inte om jag bara är nojig eller så men med tanke på mängden man ska använda varje dag så känns det som att den kan komma att ta slut ganska fort, dvs kanske inte räcka i sex veckor. Detta är nägpt jag får återkomma med och uppdatera om.
Jag skriver här nedan om några veckor till om jag fortfarande tycker att det är lika bra som vid första ögonkast men just nu skulle jag rekommendera de till alla som brukar fälla mycket hår. Jag ska nog gå pch köpa flera produkter från detta märke för att forsatt även jobba med mitt hår och dess kvalitet.