/ REDKEN Acidic Color Gloss Treatment Denna produkt utlovar
Beauty Tester
Linn
Beauty Pro
28/06/25-07:24
REDKEN Acidic Color Gloss Treatment Denna produkt utlovar glans. Jag slutade använda den leave-in produkt jag blivit utvald att testa tidigare för att verkligen se resultatet av den här produkten. 🔴Mitt hår🔴 Mitt hår är torrt och lite sprött. Jag slingar håret ett par gånger om året. 🔴Hur använder man produkten?🔴 Man schamponerar håret som vanligt. Därefter handdukstorkar du håret och har i produkten (OBS! Glöm ej handskar). Låt verka i 5-10 min och applicera sedan balsam och skölj ut. Detta ska man göra en gång i veckan. 🔴Hur länge har jag testat?🔴 Jag har testat produkten fyra gånger under drygt tre veckor. 🔴När fick jag effekt?🔴 Jag märkte av glansigare hår redan efter första gången och det håller sig fint tills nästa användning, dvs även när jag tvättat det som vanligt mellan jag använt produkten. ➕Plus Den ger glans Används en gång i veckan Gillar doften, fräsch Bra konsistens, lätt att applicera Håret känns starkare Håret blir glansigt men inte fett ➖Minus Det är en dyr produkt Lite omständigt i duschrutinen 🔴Köpa igen?🔴 Jag tycker väldigt bra om produkten men kommer antagligen inte köpa igen på grund av priset men jag uppskattade såklart att få testa produkten. Den får 4/5⭐️
Acidic Color Gloss Glass Gloss Treatment 237 ml
Redken
Acidic Color Gloss Glass Gloss Treatment 237 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!