/ Too faced - Better Than Sex Waterproof Mascara Ska villigt
Ewa
Beauty Pro
31/08/26-05:31
Too faced - Better Than Sex Waterproof Mascara Ska villigt erkänna att jag var lite kluven när denna mascara kom hem till mig, då jag har tidigare erfarenheter av att vattenfasta mascaror är svåra att tvätta bort och sliter på ögonfransarna. Förpackningen är verkligen skitsnygg! En härlig turkos färg och det är lite tyngd i förpackningen. Ser riktigt lyxig ut. Jag har använt mascaran varje dag i 6 dagar. Den var inte alls svår att tvätta bort. Jag använder dubbelrengöring (Beauty of joseons balm och skin1004 Madagaskar Centella ampoulle foam). Mascaran försvann direkt, så ett stort plus för det! Mascaran är lättarbetad, ger fransar med volym och de blir riktigt svarta. Tyvärr faller den när det kommer till hållbarheten.. det känns som att den aldrig riktigt torkar, utan har lite ”klibb känsla”. Jag blir svart både under ögonen och uppe under dagen. Det går enkelt att få bort, men den fortsätter att fälla färg under dagen. Med tanke på priset och att det är en vattenfast mascara kan jag tycka att hållbarheten borde vara bättre. Så tyvärr blir det inte en mascara jag skulle rekommendera vidare. Den får 2 av 5 i betyg från mig.
Better Than Sex Waterproof Mascara Black
Too Faced
Better Than Sex Waterproof Mascara Black
Fortsätt utforska gemenskapen!