/ Fick äran att prova denna mask från Xlash! Nu har jag ju
Alyssum
Beauty Star
15/05/26-19:40
Fick äran att prova denna mask från Xlash! Nu har jag ju provat en liknande från GLOWiD och kan inte stoppa mig själv från att jämföra med denna... Denna från Xlash kändes mycket mer "blöt" och masken kom lite skadad. Inte från frakten, utan eventuellt från tillverkningen. Det var inga problem för mig då jag ändå sov med den på. Skadan var att en bit av masken hade rivits upp.Masken var svalkande och kändes skönt på ansiktet. Den var lite svår att sätta på då den var ömtålig och sladdrig. Och eftersom det inte stod så mycket om rutinen innan eller efter, så valde jag att lägga toner, serum och ögonkräm innan jag använde masken. Sedan sov jag med den i ungefär 8h. Jag undvek att sova på sidan men sov ändå lite på sidled. Masken satt på plats hela natten. Dagen efter blev masken transparent och min hy fick lyster. Ansiktet var återfuktad och kändes lite oljig. Sedan tvättade jag av ansiktet och all lyster försvann. Men, man var inte lika torr efter en morgonrengöring. Näsområdet var inte heller lika torrt efter man varit sjuk och snutit sig en del. Kan tänka mig att denna mask hade funkat riktigt bra på ett flyg! Bilden nedan är efter borttagning av masken och innan morgonrengöringen!
Collagen Hydrogel Hyal Mask 1 pcs
Xlash
Collagen Hydrogel Hyal Mask 1 pcs
Fortsätt utforska gemenskapen!