Först och främst vill jag tacka Kicks för att skicka en så härlig nattkräm.
Jag måste säga att Ecooking Nattkräm verkligen imponerade på mig. Redan efter de första kvällarna märkte jag hur skön den är att applicera – den har en len, mjuk konsistens som känns rik utan att bli tung eller kladdig. För mig är det viktigt att en nattkräm känns behaglig att sova med, och här får Ecooking full poäng. Den smälter in i huden på ett sätt som känns både lugnande och omhändertagande, nästan som om huden får en varm filt över sig inför natten.
När jag vaknade på morgonen märkte jag snabbt skillnad. Huden kändes mjukare, mer återfuktad och framför allt jämnare. Jag har ibland problem med torra partier som brukar komma tillbaka oavsett vad jag använder, men med den här krämen upplevde jag att de faktiskt höll sig borta. Den håller fukten bra, ger en fräsch känsla på morgonen och gör att huden känns både lugnare och mer elastisk.
En annan sak jag verkligen uppskattade är att den har en mild och behaglig doft.
Så sammanfattningsvis: jag gillade Ecooking Nattkräm väldigt mycket och kan verkligen rekommendera den.