Recension Paula’s Choice CellularYouth Longevity Serum
Jag har fått den stora äran att få testa Recension Paula’s Choice CellularYouth Longevity Serum och är så tacksam att få ha tagit del av det. Tack snälla Kicks! 💗
💗 Användning
Jag har använt mig av 1 pump morgon och 1 pump kväll som första steg i min hudvårdsrutin och tillsammans med övrig hudvård har den funkat väldigt bra (se vilka nedan). Även tillsammans med smink funkar serumet jättebra.
💗 Beskrivning av produkten (Kicks).
Ett banbrytande serum som riktar sig specifikt till mogen hud för att återställa fasthet, släthet och lyster – för ett yngre utseende som varar längre. Serumet hjälper till att återaktivera hudens naturliga energi- och reparationsprocesser som avtar med åldern, så att huden återfår den vitalitet och förnyelse som kännetecknar yngre hud. Ger extra fördelar för dig som vill motverka eller minska synliga tecken på hudens åldrande - samtidigt som det framtids säkrar hudens ungdomliga lyster.
💗 Min hud
Jag har en ganska normal hy och inga problemområden.
💗 Vilka andra produkter använder jag?
Jag använder mig väldigt mycket av K-Beauty produkter såsom Beauty of Joseon Glow Serum Propolis + Niacinamide och BeautyAct HydraRepair Melting Cream.
💗 Första intrycket
Jag upplever att serumet passar min hud väldigt bra och ganska snabbt kändes huden mer återfuktad. Det jag dock upplevde var en unken sur lukt när jag använde serumet. Trodde först det var något unket i badrummet men konstaterade att det faktiskt var ifrån serumet. Vet inte alls varför. Jag tycker att min hud håller sig återfuktad hela dagen och har en fin lyster.
💗 Funkade den?
Absolut. Superfin hud med mycket lyster. Inga reaktioner och den fungerar väldigt bra ihop med mina andra produkter jag nämner ovan. Serumet levererar. Men att ett serum skulle ge mig ”ett yngre utseende”. Nej, men absolut en frisk, återfuktad och lystrig hud.
💗 Förpackningen
Den har en väldigt vacker fin lila färg. Men den känns inte lyxig på något sätt utan ganska enkel i sin helhet. Jag gillar att det är pumpflaska.
💗 Hur känns den på?
Den sjunker in snabbt i huden och känns inte alls klibbig. Den är inte fet utan precis lagom som ett serum ska vara. Doften kunde jag dock varit utan. Funkar väldigt bra under smink.
💗 Min slutsats
+ Dryg
+ Återfuktande
+ Lättanvänd
+ Pumpflaska
- Doftar ibland unket
💗 Den får 4/5 💫
Är det en keeper?
JA – Absolut, denna kommer jag fortsätta ha i min hudvårdsrutin.
Kommer jag att köpa den igen? Troligtvis inte då jag tycker det finns andra mer prisvärda serum som jag gillar bättre.
Paula's Choice
CellularYouth Longevity Serum 30 ml