/ Hej alla beauty testers! Jag har fått prova Innisfree Green
Filippa
Beauty Pro
07/09/26-13:52
Hej alla beauty testers! Jag har fått prova Innisfree Green Tea Vitamin C Brightening Toner Pads och jag har verkligen fått ett positivt intryck. De är väldigt smidiga att använda och känns som ett enkelt sätt att få in lite extra glow och återfuktning i hudvårdsrutinen. Padsen känns fräscha och behagliga mot huden och jag tycker särskilt om att de ger en svalkande känsla vid applicering. Efter användning känns huden mjukare, återfuktad och fräsch, samtidigt som huden får en fin lyster. Jag upplever att de passar bra både på morgonen när man vill fräscha upp huden och på kvällen som ett extra steg i rutinen. En annan fördel är att de är väldigt enkla och snabba att använda. Man slipper applicera toner med händerna eller bomullsrondeller, och padsen är praktiska att ha med sig. Jag tycker även att de fungerar bra när huden känns lite trött och glåmig och man vill ge den lite extra lyster. Det enda jag skulle se som ett mindre minus är att jag gärna hade sett att padsen var ännu lite mer genomdränkta med produkt, eftersom jag tycker om när en toner pad känns riktigt återfuktande. Trots det är helhetsintrycket väldigt positivt. Till slut vill jag tillägga att detta är en produkt jag absolut skulle kunna rekommendera till någon som vill ha en enkel, smidig produkt som ger huden en fräschare känsla, återfuktning och fin lyster. Jag tycker att den framför allt passar bra för den som gillar produkter som är lätta att använda och som samtidigt ger en liten extra glow-effekt i hudvårdsrutinen. Ett stort plus var att det kom med en liten pipett så att man enkelt kunde plocka upp padsen:)
Innisfree Green Tea Vitamin C Brightening Toner Pads Innisfree Green Tea Vitamin C Brightening Toner Pads
Innisfree
Innisfree Green Tea Vitamin C Brightening Toner Pads Innisfree Green Tea Vitamin C Brightening Toner Pads
Fortsätt utforska gemenskapen!