Jag blev utvald att testa denna produkt som kicks beauty tester. Mitt hår är väldigt långt, tjockt och lockigt naturligt, därav blir det väldigt frissigt, men med denna produkt märkte jag stor skillnad eftersom jag inte tidigare hittat någon produkt som hjälper med frisset utan att det ska kännas i håret. Efter tvätt brukar jag föna det och sedan styla det och wow vilket glans mitt hår fick, jag upplevde även att det var mycket lenare än vanligt och det höll i sig tills nästa tvätt. Jag har använt denna 1 gång i veckan varav 2-3 tvättar i veckan och tycker att det har räckt gott och väl eftersom glansen i håret ändå håller i sig. Produkten hade även en god doft som inte var för mycket utan luktade fräscht, vilket jag uppskattar mer än en parfym doft. Min första användning glömde jag att använda handskar vid applicering, men för mig var det inga problem dock använder jag det nu för säkerhetsskull (alla reagerar nog olika). Det ända negativa jag har att säga om produkten är handskarna då det är lite krångligt och att produkten ska läggas i handdukstorkat hår för att sedan ha en väntetid på 5-10 minuter. Om man har lite tidspress kanske man ska skippa att använda den eftersom man måste gå ut ur duschen, torka håret lätt, vänta på produkten och sedan gå in i duschen igen för att lägga balsam. Men jag är nöjd med resultaten av produkten och rekommenderar den!🤩
Redken
Acidic Color Gloss Glass Gloss Treatment 237 ml