/ Halloj allesammans! Dags för mig att recensera här för
Sofie
Beauty Pro
03/06/26-22:21
Halloj allesammans! Dags för mig att recensera här för första gången. Jag har fått möjligheten att testa Matas Striber solskydd. Först ut har vi: Fluid Oil Control SPF 30 - Jag brukar alltid använda minst SPF50 i ansiktet så jag ska erkänna att jag var lite skeptiskt men jag är positivt överraskad. En bra skyddande effekt samt innehåller niacinamid som ska göra porerna mindre synliga och jag upplevde att jag fick ett naturligt lyster utan att se fet ut och porernas synlighet minskade! Brukar ofta få småfinnar av SPF men fick inte en enda av den här. Näst på tur: Sun Spray SPF 30 - Som jag nämnde tidigare brukar jag alltid välja ett SPF med 50 i men jag blev förvånad över hur bra skydd den här hade. Uppskattar också att den inte torkar ut min hud. Nackdelen är att jag tycker det är krångligt med spray då man behöver spraya väldigt många gånger för att få ut den mängd produkt som behövs men och andra sidan är det mycket smidigare att smörja in sig själv på ryggen med en spray då den blir mer fördelad haha! Och sist ut: Sun Stick SPF 50. Måste erkänna att sticks inte är en favorit för mig, iallafall inte till ansiktet/kroppen. Däremot som läppbalsam, perfekt! Smidigt litet stick som lätt går att slänga ner i väskan och alltid ha med sig på språng. Gemensamt för alla tre är att dom är parfymfria något min känsliga hud verkligen uppskattar. Skulle även vilja påstå att alla tre har ett överkomligt pris! Kunde dessvärre bara tagga en produkt.
Sun stick SPF 50 Fragrance Free 15 g
Matas Striber
Sun stick SPF 50 Fragrance Free 15 g
Fortsätt utforska gemenskapen!