/ Har fått möjligheten att testa Carolina Herreras Good girl
𝓜𝓪𝓵𝓲𝓷
Beauty Pro
09/10/25-08:51(redigerad den 09/10/25-08:53)
Har fått möjligheten att testa Carolina Herreras Good girl 👠 Och är faktiskt lite förvånad över hur mycket jag gillade doften! För har hela tiden tänkt att detta troligtvis är en doft för yngre! Och min 14 åring jublande när jag sa att jag skulle få testa den! Men, jag blev glatt förvånad! Flaskan har en ikonisk form & får mig direkt att tänka på Carrie Bradshaws skogarderob 🥰 Och doften, den är magisk! Den känns lätt & väldigt kvinnlig, känns både sensuell & sofistikerad men har samtidigt djupa och sensuella doftnoter! Och jag älskar kontrasten 😍 Jasmin möter kakao; kryddigt & feminint på en och samma gång! Och det funkar otroligt bra tillsammans 🥰 Vilket också gör att den funkar lika bra dagtid- som kvällstid! Detta är en riktig powerparfym, en sån som ger en en rejäl självförtroendeskjuts 🥰 Den känns väldigt dryg. Det är inte mycket parfym man behöver använda & doften sitter i länge. Och enligt mig doftar den bara bättre & bättre ju längre den sitter 🥰 Och jag har vid två tillfällen denna veckan fått frågan av okända vilken parfym jag använder! Vilket känns superkul! Och är ett bra betyg på hur gott den doftar! Detta är definitivt en doft jag kan tänka mig att köpa igen ✨
Good Girl EdP 100 ml
Carolina Herrera
Good Girl EdP 100 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!