/ Jag har tunt och svagt hår som lätt går av, särskilt vid
Beauty Tester
Fatima
Beauty Star
09/07/25-13:43
Jag har tunt och svagt hår som lätt går av, särskilt vid borstning eller under stressiga perioder. Jag har använt serumet varje kväll i ungefär fem veckor och applicerat det direkt i hårbotten även de dagar jag inte tvättar håret. Det är enkelt att använda, har en lätt gelékonsistens som inte rinner och en lyxig doft (lite parfymig men inte för stark). Känslan i hårbotten är sval och lugnande. Efter cirka två veckor märkte jag att jag tappade mindre hår vid borstning, och efter fem veckor började jag se små babyhår växa fram i hårfästet. Håret känns generellt starkare, mindre skört och lite fylligare. Det är ingen dramatisk förändring, men det känns definitivt som att det gör skillnad, framför allt med regelbunden användning. Det bästa är att det inte tynger ner håret eller gör det fett, vilket jag ofta upplever med leave-in-produkter. En nackdel är att flaskan tar slut ganska snabbt om man använder den varje dag, så det är en investering – men för mig har det varit värt det. Totalt sett är jag väldigt nöjd! Det här är en produkt jag gärna fortsätter med och rekommenderar till dig som har tunt och svagt hår och vill stärka det från roten.
Fortsätt utforska gemenskapen!