Jag fick chansen att testa Anastasias Beverly Hills archibrow pencil i caramel. Den har en väldigt tunn spets. Själv tycker jag att det är bra för per precision men dock måste man vara försiktig och inte ta ut för mycket eftersom det inte går att skruva ner. Älskade färgen eftersom jag har väldigt mörka ögonbryn men har några ställen som saknar lite ögonbryns hår. Den är inte för mörk men inte för ljus heller.
Förpackningen har jag lite blandade känslor med. Ena sidan har själva pennan och andra har en borste. Borsten har ett lock och det tycker jag är bra eftersom det finns flera ögonbryns pennor som inte har det. Själva produkten har dock inget lock. Man skruvar upp den så en plast sak som håller själva produkten kommer upp och sen skruvar man upp mer för att produkten ska komma. Eftersom produkten inte går att skruva ner så ligger den bara där och man måste vara väldigt försiktig. Jag tycker att de borde också ha lagt någon sorts av lock.
Jag tycker att själva produkten är jääte bra. Jag testade först på min hand och försökte smeta bort den för att se om den försvann. Man måste göra det väldigt hårt för att det ska försvinna och det blir inte som en skugga. Alltså det själva färgen är kvar men det blir bara ljusare. Det har hänt innan att jag har antigen glömt att jag har pillat på mina ögonbryn och det har kommit överallt och inte märkt det till jag har sett mig själv i spegeln. I andra ord så är den ”smudge free”.
Jag skulle enkelt ge denna produkt en 4/5
Anastasia Beverly Hills
Archibrow Brow Pencil Granite