/ Jag har haft turen att få testa Pure Collection Angled
Beauty Tester
𝓜𝓪𝓵𝓲𝓷
Beauty Pro
17/01/26-16:57
Jag har haft turen att få testa Pure Collection Angled Foundation Brush från Nilens Jord! Och det är jag verkligen tacksam för 🫶🏻 För som vi alla vet så startar en bra sminkning inte bara med grunden utan även med bra makeupredskap! Jag använder inte foundation, utan CC Cream. Men använder mig alltid av en borste; och jag har använt en buffer från Caia! Men efter att ha testat denna foundationborste så kommer jag att rata den! För denna var en game changer! Älskade allt med den 🥰 Den känns lite tyngre i handen och man får ett bra grepp! Borsten är mjuk och men samtidigt tät, den släpper inte ifrån sig några strån & den känns verkligen lyxig! Den är snedställd till skillnad från den runda jag har nu. Och det gjorde en sån skillnad. Dels kommer jag lättare till vid ögonen och vid näsvingarna och denna arbetar in produkten betydligt bättre än min gamla. Där jag ofta kände att det blev överflödig produkt kvar Den lämnar inga ränder och resultatet blir flawless varje gång! Det är dessutom lätt att jobba in produkten, så jag kan välja om jag vill ha en lätt täckning eller jobba upp den med borsten! Jag tycker att borsten är otroligt prisvärd med tanke på resultatet & jag gissar att detta är en borste som håller över tid! Så denna kommer att hålla fast vid & den har även gjort mig nyfiken på att testa fler borstar från samma märke! Alltid lika kul när man hittar en ny favorit 🤩 Och den för definitivt 5/5 ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Pure Collection Angled Foundation Brush
Nilens Jord
Pure Collection Angled Foundation Brush
Fortsätt utforska gemenskapen!