Tack KICKS för ännu en härlig produkt att testa! ✨
Jag blev verkligen imponerad av BeautyAct Skin Glow Up i färgen Sunkissed Glow — den känns som en riktig sommarfavorit! 🤩 Den ger en så fin, naturlig lyster och kommer garanterat vara perfekt för varma dagar och en solkysst känsla. ☀️
Förpackningen är smidig och stilren, med en liten flaska som är enkel att ha med i necessären. Den är dessutom vegansk, dermatologiskt testad och parfymfri, vilket är ett stort plus.
Formulan är lätt och flytande med en serum-liknande känsla som smälter in i huden utan att kännas kladdig. Jag kan absolut tänka mig att den funkar fint att blanda i sin dagkräm för ett jämnt, glowigt resultat. I mitt fall tror jag dock att den kommer göra sig ännu bättre när man fått lite mer färg i ansiktet, eftersom nyansen är något mörk just nu (jag testade den tillsammans med min foundation).
Resultatet blir ett fräscht, subtilt glow som ser naturligt ut — nästan som ett extra skimmer från solen. 🌺✨ Den ger fin lyster utan att kännas för glittrig och gör hudtonen mer levande och somrig.
Finns i tre olika färger, ska absolut besöka KICKS och kolla in de andra färgerna😍
Den får 4/5 av mig 👍🏻
BeautyAct
Skin Glow Up Flawless Glow