/ “Paula’s Choice Cellular Youth Serum” Först och främst är
Malaze
Beauty Pro
12/02/26-19:22
“Paula’s Choice Cellular Youth Serum” Först och främst är jag tacksam att Kicks valde mig att använda den här produkten. 💝 Jag ville verkligen tycka om “Paula’s Choice Cellular Youth Serum” eftersom jag har hört så mycket bra om märket. Tyvärr fungerade den här produkten inte bra för min hud. När jag började använda den applicerade jag den två gånger om dagen (morgon och kväll) som en del av min hudvårdsrutin. Efter en kort tid märkte jag irritation min hud kändes känslig och lite kliande, och jag började få finnar på områden där jag vanligtvis inte brukar få utbrott. Det kändes som att serumet täppte till mina porer eller triggade finnar. Jag tänkte att jag kanske använde den för ofta, så jag bestämde mig för att ge den en ny chans. Jag slutade använda den två gånger dagligen och började istället applicera den bara på kvällen, och använde endast serumet innan läggdags. Tyvärr reagerade min hud fortfarande inte bra. Irritationen fortsatte och jag fick fortfarande finnar. Sammanfattningsvis var det här serumet helt enkelt inte rätt för min hudtyp. Det kan säkert fungera bra för andra, särskilt för dem som tål aktiva ingredienser väl, men för mig orsakade det irritation och finnar. Jag rekommenderar att göra ett pimplepatch test och introducera produkten försiktigt om du funderar på att prova den. Tyvärr fungerade den inte för mig.
CellularYouth Longevity Serum 30 ml
Paula's Choice
CellularYouth Longevity Serum 30 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!