Hem / Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din hudvårdsrutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla MakeupSkincareBeautyhackHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Nikki
Beauty Pro
27/04/24-08:45
Smidigt lip balm från Hawaiian Tropic med SPF30. Rekommenderar dock ett med högre SPF om man åker skidor, är ute på havet eller ligger på stranden. 🌞
Smidigt lip balm från Hawaiian Tropic med SPF30.
Nikki
Beauty Pro
27/04/24-08:36 (redigerad den 27/04/24-08:48)
Om man gillar doften av syrén och pion kan jag verkligen rekommendera att provdofta ljuvliga (och prisvärda!) parfymen Pleasures EdP av Estée Lauder.  Det är en ljus och feminin blomdoft som öppnar med rena vita liljor och fräscha violblad. Efterhand utstrålar den en tydlig men lätt doft av bl a syrener, vita pioner, ljusröda rosor och jasmin. 
Om man gillar doften av syrén och pion kan jag verkligen
Annika
Beauty Pro
26/04/24-14:41
Dagens köp, en Lift & Curl Mascara och en Brow Mascara. Plus en påfyllning av min favorit Ögon cream HydraRepair Melting Eye Cream.
Dagens köp, en Lift & Curl Mascara och en Brow Mascara.
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Nikki
Beauty Pro
26/04/24-13:09
Weekend Deal Nagelprodukter 25% Älskar OPI's nya färger. Tror inte att just denna förpackning säljs på KICKS men jag har sett de nya färgerna i fullstorlek i butik. Så snygga! 🌺🧡
Weekend Deal Nagelprodukter 25%  Älskar OPI's nya färger.
Maja
Beauty Star
26/04/24-12:51
Hej! Någon som vet en moisturizer för torr och aknebenägen hud? Som inte är för fet men återfuktande😀
Anna
Beauty Pro
26/04/24-11:16
Mina två favoriter att BUSa med som jag varmt rekommenderar. Misten till ansiktet dofta fruktigt och mycket päron, moussen doftar röd bär🍐🍓🍇
Mina två favoriter att BUSa med som jag varmt rekommenderar.
Nikki
Beauty Pro
26/04/24-10:14
🌞 Self-tan & SPF 🌞 Jag ska erkänna att jag gärna vill ha lite solkysst glow men helst utan att ligga och steka på stranden. Är ganska mycket utomhus men då tillhör jag dem som hellre skyddar mig med tunna kläder, solhatt/keps och solglasögon än att hela dagarna upprepat smörja mig med solskydd. Men om jag är på stranden eller ligger vid poolen så smörjer jag mig från topp till tå med solskyddsprodukter från EVY Technology (säljs tyvärr ej längre på KICKS men finns på många apotek), SPF50 i ansiktet och på kroppen brukar jag börja med SPF50 för att i slutet av sommaren övergå till SPF30. Älskar denna brun-utan-sol mist för ansiktet från St Tropez och använder gärna någon härlig, återfuktande och väldoftande olja för att få lite färg och glow på kroppen. Finns många att välja bland, t ex denna från Rituals, Karma Shimmering Body Oil men även t ex NUXE och Hickap. Tänk på att inte spara och använda gammalt solskydd - det är en färskvara! Oftast finns det på förpackningen en symbol med antalet månader produkten kan användas efter öppnandet eller så kan det stå ett bäst före datum som på mina EVY och då gäller det oavsett om förpackningen är öppnad eller inte. Njut av S🌞LEN men var rädda om er! 🥰 Det är en sak att i förtid få rynkor och pigmentfläckar, en annan att få hudcancer!
🌞 Self-tan & SPF 🌞  Jag ska erkänna att jag gärna vill
Nikki
Beauty Pro
26/04/24-09:02 (redigerad den 26/04/24-09:04)
Nyhet från BENEFIT 💋 Återfuktande LipTint: SPLASHTINT med dewy finish och PLUSHTINT med matt finish. Långvarigt återfuktande och långvarig färg. Vattenresistent. Innehåller bl a hyaluronsyra. 💧
Nyhet från BENEFIT 💋  Återfuktande LipTint:  SPLASHTINT med