/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
Inlägget är fäst
KICKS
Official
10/08/26-09:46
Välj en eller flera svar
Vad vill ni läsa mer om i höst? 🍁💄🧴
86Bidrag
Make-up 💄
Hudvård 🧖🏼‍♀️
Nya lanseringar
Tutorials 🎬
Doft 🌸
Skicka
Linn
Beauty Pro
15/08/26-08:06

Idag hämtade jag ut min testprodukt! Hoppas den passar färgmässigt och faller mig i smaken.

Tack @KICKS!

🤩Testprodukt!🤩
Double Serum Foundation L1C
Kristina
Beauty Pro
15/08/26-07:12

Detta är ett måste i min vardag 😍. Den är så bra 🌸 bästa och finns i en refill. Älsk på det! 💜

KÉRASTASE Elixir Ultime L’Huile Originale Hair Oil

Back to Routines - Hår 💇🏽‍♀️
Elixir Ultime L'Huile Originale Hair Oil 75 ml, Refill
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Hogge
Beauty Pro
15/08/26-05:56(redigerad den 15/08/26-05:59)

En större rensning med mycket blandat av allt möjligt (smink, hud, hår). Blir en Hiss / Disslista:

HISS 👍

🩵 Paula's Choice Omega+ Complex Cleansing Balm: Riktigt effektiv med ändå snäll mot min torra hy. Den bästa cleansingbalm jag testat. T.o.m klippt upp den för att få ut ALLT!

💛 Grande GrandeLASH-MD Lash Enhancing Serum: Starka, tjocka och långa fransar var det här! Lyxig metallförpackning med lite tyngd i. Synd att den bara innehöll 2ml. (Obs! Innehåller prostaglandiner.)

💚 Niche Beauty Lab Theramid Smoothing Treatment: Serum med 20% syra + peptider för att "stimulerar cellförnyelse och återställer hudens ungdomliga lyster". Den är oparfymerad så man känner att den doftar lite syra men är väldigt snäll och effektiv på huden. Föredrar denna över Ole Henriksens Dewtopia (ca 900:-) då NBL (ca 300:-) är mildare och mer prisvärd, en riktig budgetbabe!

DISS 👎

La'dor Perfect Hair Fill-Up: En ampoule som blir som en hårmask. Innehåller riktigt fina grejer (kollagen, keratin, ceramider och sidenprotein) och har fått bra recensioner men fick tyvärr inte den till att fungera för mig. Blev samma resultat som med bara balsam.

Recycling ♻️🌞
Omega+ Complex Cleansing Balm 103 ml
GrandeLASH-MD Lash Enhancing Serum 2 ml
Perfect Hair Fill-Up 150 ml
Faqeeha Shaban
Beauty Pro
15/08/26-04:55

Min KICKS-beställning har kommit!Så taggad på att testa IDUN Minerals Ready Set Refresh Setting Spray💕

Senaste köp
Virre
Beauty Pro
14/08/26-18:09

OPI släpper ett nytt nagellack i höst som var helt i min smak, Louvre me Louvre me not. Kommer önska mig det när jag fyller i oktober 😍

Tyvärr kan jag bara tagga en annan färg från samma kollektion.

På önskelistan - naglar
Fall Collection - IS Still Going Strong
Kristina
Beauty Pro
14/08/26-11:57

Dessa är med i min vardag, nästan alltid 🥰.

💗 LH cosmetics - Blomma Palette

💗 LH cosmetics - Biggie i färgen Giga

💗 Kylie Cosmetics - Hybrid Blush i färgen Slow Jam

💗 Fenty Beauty - Mini Killawatt Freestyle Highlighter Limited Edition i färgen Wattabrat

💗 Dolce & Gabbana - Everfull Hi-Definition Mascara 36H Defined Volume & Length

💗 En underbart fin palett från Chanel som heter ROUGE NOIR CONFIDENCE

Back to Routines - Make-up 💄
Blomma Palette
Biggie Boss
Hybrid Blush Slow Jam
Mini Killawatt Freestyle Highlighter Limited Edition Wattabrat
Everfull Hi-Definition Mascara 36H Defined Volume & Length 01 Total Black
Bedur
Beauty Pro
14/08/26-11:10

Dessa har mitt hår verkligen älskat!! Älskar hårmasken, använder den också som en lock kräm utan att tvätta bort den❤

Kerastase produkter för lockigt hår
Gloss Absolu Bain Hydra-Glaze 80 ml
Nutritive Masquintense Riche Hair Mask 200 ml