/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
𝓜𝓪𝓵𝓲𝓷
Beauty Pro
25/07/26-15:05

Hade en period i våras då min hud stramade och trilskades rejält; och en morgon jag vaknade upp med nässelutslag i hela ansiktet och in i munnen. Så fick åka in akut och få kortison. Efter det så slog min hud bakut och jag kunde inte använda några av mina vanliga produkter! Så chansade på dessa två efter att ha kollat upp åtskilliga! Och efter någon vecka kände jag hur min hud sakta men säkert började återställas 🥰 Så dessa finns numera alltid i mitt badrumsskåp OM jag skulle hamna i samma situation igen!

Ladda batterierna 🪫🔋
Centella Barrier Cream 50 ml
Centella Red Serum 30 ml
Sreeja
Beauty Pro
25/07/26-14:16
Nora
Beauty Pro
25/07/26-11:48

Emptie: NCEF-Revitalizing Serum – Filorga 🌿

Gillade den! Lätt konsistens som sjönk in snabbt och gav lite fin glow. Doftade gott också. Märkte dock ingen egentlig anti-age-effekt utöver det.

Betyg: 3,5/5 ⭐ Skön i vardagen, men inget mirakelserum för mig.

Emptie: NCEF-Revitalizing Serum – Filorga 🌿  Gillade den!
NCEF-Revitalize Serum 30 ml
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Angelica
Beauty Pro
25/07/26-10:30

Nej,bara nej. Kan vara så att denna stått för länge hemma hos mig och är off men denna doft funkar inte för mig. Klarar verkligen inte av den. Vore trist om jag dissar den pga för gammal (nackdelen med för många produkter hemma)men det va inte ett bra första intryck.

Beauty First Impressions 💖
Mariam
Beauty Pro
25/07/26-09:57

När min hud känns trött efter sol, värme eller aktiva ingredienser fokuserar jag alltid på att återställa hudbarriären genom att använda ibland aloe vera gel och en lungnande och återfuktande kräm från purito. Då får huden massor av fukt och känns mjuk och balanserad igen. ❤️✨

Mighty Bamboo Panthenol Cream 100 ml
Sreeja
Beauty Pro
25/07/26-05:17

you must immediately pause all harsh treatments and focus entirely on hydration and barrier repair. When your skin barrier is compromised, it becomes reactive, dry, and red, signaling that it needs less stimulation and more soothing support. gentle cleanse and hydration and protect

Gentle Skin Cleanser 236 ml
Cica Care Cream 25 ml
Face Soothing Cream 50 ml
Aqua Glowing Sunscreen 45 ml
Faqeeha Shaban
Beauty Pro
24/07/26-15:49

När min hud känns trött efter sol, värme eller aktiva ingredienser fokuserar jag alltid på att återställa hudbarriären. Jag älskar koreansk hudvård eftersom många produkter är fulla av lugnande och återfuktande ingredienser som panthenol, centella och ceramider. Då får huden vila, massor av fukt och känns mjuk och balanserad igen. ❤️✨

Seoul Mighty Bamboo Panthenol Cleanser 150 ml
Saher
Beauty Beginner
24/07/26-13:59

Hej! Roligt att vara här ✨