/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Zubaidah
Beauty Star
05/07/26-18:49

Testade Morphes foundation borste som jag fick i födelsedagspresent tillsammans med rom&nd eyeshadow och villa visa hur fin och jämn mitt smink blev

Dagens smink
M104 Domed Foundation Brush
Better Than Palette 06 Peony Nude Garden
Susanne
Beauty Pro
05/07/26-18:46

Såg rekommendation från Angelica här på Beauty Talks om denna fotscrub. Gillar den. Bra scrub, god doft, fötterna känns fräscha.

Footcare heros 🦶🏼❤️
Chuchu
Beauty Pro
05/07/26-14:51

rensar och städar här hemma. dags att återvinna bland beautisarna!

-ole blood orange spritz. älskat denna, men tyvärr utgått så kan inte köpas om! -garnier bus till ansikte. superbra och subtil. men tyvärr klassisk bus-doft som hänger i -lancome make up remover för ögoenn. blir tyvärr jobbig för mina ögon, 'men effektiv cera ve ansiktskräm. tips tips! budget men grymt bra innehåll.

Återvinning
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Emma
Beauty Pro
05/07/26-13:09

Jag älskar verkligen Sol de Janeiro Rosa Charmosa Dewy Cream och har köpt om den flera gånger för att doften är helt magisk och sitter kvar på huden länge. Krämen återfuktar huden på djupet, det blir så mjuk och ger dessutom ett jättefint glow utan att kännas kladdig. Den är perfekt nu under sommaren när man vill ha både lyster och en härlig doft. Rekommenderas varmt!👌🏻💕

The Body Glow ✨
Rosa Charmosa Dewy Cream 240 ml
Linn
Beauty Pro
05/07/26-09:25(redigerad den 05/07/26-09:29)

The Ordinary Glycolic Acid 7% Exfoliating Toner

Jag har använt den här ett par veckor nu och mina hälsprickor är nästan helt borta! Fantastiskt! Har ju också återfuktat och filat fötterna men det har inte varit tillräckligt så tonern har gjort sitt.

Bilden är på min häl (före och efter).

Footcare heros 🦶🏼❤️
Glycolic Acid 7% Exfoliating Toner 240ml
Sotnosen
Beauty Pro
05/07/26-07:33

Footcare heros 🦶🏼❤️ Smidigt att köpa ett litet kit där det ingår peeling och sen en mjukgörande mask 🥰 mysigt att ha med sig när man är iväg och vill ha lite selfcare 🫶🏻 att ha fina fötter får ju en att känna sig så fresh ❣️ den som jag har finns inte att köpa på kicks men taggar en som finns att köpa hos kicks 🫶🏻

Footcare heros 🦶🏼❤️ Smidigt att köpa ett litet kit där det
Happy Feet Kit
Susanne
Beauty Pro
04/07/26-17:54

Tycker denna saltvattenspray från Waterclouds är bra. Brukar spraya o sen göra 1-2 knutar/bullar av håret o efter nån timme släppa lös det o det är lagom vågigt. 🌞

Beach waves 🌊👩🏽
Susanne
Beauty Pro
04/07/26-13:48

Min favorit Glow produkt för kroppen är just nu denna från Truly, Birthday Sex Luxury Body Oil. Ger bra glow, huden blir mjuk o doftar gott. 🌸

The Body Glow ✨