/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
Anna
Beauty Pro
04/09/26-15:17

Olaplex Schampo, bra schampo till bra pris. väldigt drygt och jag varvar med det senast åren🩵 Essie nagelbansolja, alla verkar gilla det såg jag när det var nageltips här, så nu provar jag😀🧡 Impulsköp, få se om den ger effekt ☕

Mitt andra paket den gör veckan, det första ligger under rubriken Makeup💖
No.4 Bond Maintenance Shampoo 100 ml
on-a-roll apricot cuticle oil 1016 tomato tomahto
Caffeine Eye Cream 15 ml
Linda-Marie
Beauty Pro
04/09/26-11:41

senaste köp både ifrån Sephora och KICKS Huda beauty finns tyvärr inte på KICKS men varit så sugen på denna blush palette och man fick även med två supersöta mini produkter på köpet. Charlotte tillbury exagger eyes pen har varit på min wishlist så nu fick den följa med. Anastasias contour stick ska bli spännande att testa, har haft Fentys innan men denna är en ännu bättre färg match för mig.

senaste köp både ifrån Sephora och KICKS Huda beauty finns
Exagger-Eyes Easy Eyeshadow Stick Oyster Twilight
Smooth Blur Contour Stick Basetone
Marina
Beauty Pro
04/09/26-09:19(redigerad den 04/09/26-09:20)

Äntligen rena sminkborstar! Något som man gärna skjuter på att göra.

Beauty reset - rena sminkborstar ✨
Everyday Essentials Set
Vanish Seamless Finish Concealer Brush
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Linn
Beauty Pro
04/09/26-09:07

Vem vill inte ha en julkalender från KICKS??

🎁Önskelista🎁
Susanne
Beauty Pro
04/09/26-08:49

Ögonkrämen från Nilens Jord som jag fick testa som Beauty Tester har tagit. Den var bra för min känsliga hyd kring ögonen, reagerade inte alls på den. Gillar att testa nya produkter men kan tänka mig att köoa den igen

Återvinning ♻️
Pro-age Repair Multi Correcting Eye Balm 15 ml
Angelica
Beauty Pro
04/09/26-08:21

Hösten är här och genast blir min hårbotten "torrare" ska testa denna från waterclouds.

Återvinning ♻️
𝓜𝓪𝓵𝓲𝓷
Beauty Pro
04/09/26-08:21

Nu är officieltt hösten här & mitt favoritlack åker på! Älskar Mavalas lack & nyansen New Dehli är en återkommande favorit 🍇 (går inte tagga rätt)

Budgetfavorit 💸
Minute Quick Finish 5 ml
Kristina
Beauty Pro
04/09/26-06:50

Uukumwe - All-over Glow Balm

Beskrivning: Multifunktionellt balm för ansikte, läppar och kropp Varm gyllene färg med skimmer Sheasmör gör huden mjuk och len

Har ni doftat på Uukumwe (består av Marulaolja och omumbiri)? Uukumwe, som betyder gemenskap och samhörighet, är en hyllning till namibisk kultur och kraften i ömsesidig omsorg. Serien är framtagen i samarbete med visionärer från ovawambofolket. 🥰

Hoppas Kicks får in denna för den verkar superfin 😍🤎! (Bild från Rituals)

Spännande nyhet från Rituals 😍