En större rensning med mycket blandat av allt möjligt (smink, hud, hår). Blir en Hiss / Disslista:
HISS 👍
🩵 Paula's Choice Omega+ Complex Cleansing Balm: Riktigt effektiv med ändå snäll mot min torra hy. Den bästa cleansingbalm jag testat. T.o.m klippt upp den för att få ut ALLT!
💛 Grande GrandeLASH-MD Lash Enhancing Serum: Starka, tjocka och långa fransar var det här! Lyxig metallförpackning med lite tyngd i. Synd att den bara innehöll 2ml. (Obs! Innehåller prostaglandiner.)
💚 Niche Beauty Lab Theramid Smoothing Treatment: Serum med 20% syra + peptider för att "stimulerar cellförnyelse och återställer hudens ungdomliga lyster". Den är oparfymerad så man känner att den doftar lite syra men är väldigt snäll och effektiv på huden. Föredrar denna över Ole Henriksens Dewtopia (ca 900:-) då NBL (ca 300:-) är mildare och mer prisvärd, en riktig budgetbabe!
DISS 👎
La'dor Perfect Hair Fill-Up: En ampoule som blir som en hårmask. Innehåller riktigt fina grejer (kollagen, keratin, ceramider och sidenprotein) och har fått bra recensioner men fick tyvärr inte den till att fungera för mig. Blev samma resultat som med bara balsam.