/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Inlägget är fäst
KICKS
Official
25/03/26-12:53
Idag firar vi våffeldagen och ja… vi kunde inte låta bli att tänka beauty 🫶 För visst finns det något extra mysigt med produkter som känns lite som vispad grädde, söt vanilj eller bärig sylt? 💬 Och vi är också nyfikna: Ska du äta våfflor idag? Har du några traditioner kring våffeldagen som du brukar hålla fast vid? Dela gärna, vi vill höra allt från era bästa kombinationer till små traditioner 🫶
Klicka på ett alternativ för att rösta
Ska du äta våfflor idag? 🧇⭐️
20Bidrag
Japp! 🤩
Nope, inte idag 🤔
Anna
Beauty Pro
25/03/26-19:59(redigerad den 25/03/26-20:00)
Lacket med färgen Summer Red 163 från Isadora blir fin till ljusblått nu o vår och somma. En riktigt snygg kombination om jag får säga det. Det behöver ju inte vara lika urtvättat jeanstyg som på bilden som är som finast till, gärna till jusblå blus och klänning 👗❣️
Red vibes only❤️
Sotnosen
Beauty Pro
25/03/26-16:50
Så kul när Kicks tar in nya märken 🫶🏻 Purito är ju också ett välkänt och omtyckt märke, inte helt lätt att sätta ihop sitt kit när det finns så mycket man är nyfiken på 💕 Men de som jag hade sagt ihop till mitt drömkit är: 🧴Wonder Releaf Centella BB Cream, vem kan motstå en ny spännande bb cream liksom? 🧴Daily Soft Touch Sunscreen, en bra spf är grunden till allt 🫶🏻 🧴Oat-in Calming Gel Cream, konsistensen på denna verkar så bra 🥰 🧴 Bakuchiol Timeless Bloom Revitalizing Serum ~ denna tillsammans med spfen och calming gel cream tror jag är bästa grunden till välmående och frisk hud 😍
Wonder Releaf Centella BB Cream #13 Neutral Ivory
Oat-in Calming Gel Cream 100 ml
Bakuchiol Timeless Bloom Revitalizing Serum 30 ml
Daily Soft Touch Sunscreen 60 ml
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Mimmi
Beauty Pro
25/03/26-12:44
Återvinn dina beautyprodukter ♻️ Dags för återvinning, regn ☔️ och rusk men skönt att rensa lite!
Återvinn dina beautyprodukter ♻️ Dags för återvinning, regn
Maribelle
Beauty Pro
25/03/26-11:55
Fick precis hem min beautytester produkt! Juicy Couture Viva La Juicy🌸🩷💗 Väldigt taggad på att prova denna klassiker⭐️
Viva La Juicy🌸
𝓜𝓪𝓵𝓲𝓷
Beauty Pro
25/03/26-09:40(redigerad den 25/03/26-09:41)
Då min hud just nu är väldigt reaktiv så satsar jag på snälla ingredienser! Så en mild toner och Centella unscented serumet som är skapat för känslig hud och är utan eteriska oljor. Även ögoncremen är oparfymerad & mild. Och både krämen och deras solcreme låter underbara 💚
Wonder Releaf Centella Toner 200 ml
Wonder Releaf Centella Eye Cream 30 ml
Wonder Releaf Centella Daily Sun Lotion 60 ml
Wonder Releaf Centella Serum Unscented 15 ml
Virre
Beauty Pro
25/03/26-08:11(redigerad den 25/03/26-12:10)
Produkter som idag lämnats på återvinning. BeautyAct puder, superbra puder som räckt en hel evighet. Har andra puder hemma från ABH och LH hemma nu, annars hade jag definitivt köpt om den direkt.  Sebastian Dark Oil, ganska bra olja men ingen favorit och kommer inte köpa om. Cliniques Vitamin makeup foundation kom jag inte överens med alls, en stor besvikelse.  Clean it zero rengöring var helt okej som rengöring men den svider något enormt i ögonen och jag kommer inte köpa om den.  Essences nagelolja var en trevlig budgetolja.
Återvinning 💚♻️
Adisa
Beauty Star
24/03/26-21:24
💚 Purito From Green Deep Foaming Cleanser En mycket mild rengöring med naturliga ingredienser som inte rubbar hudens barriär. Tar bort smuts utan att torka ut eller irritera 🌱 💚 Purito Centella Unscented Toner Alkoholfri och parfymfri toner med centella som lugnar rodnad och stärker huden. Perfekt för reaktiv hud 💧 💚 Purito Centella Unscented Serum Ett superlugnt serum med centella, ceramider och peptider som hjälper huden att återhämta sig och bli mer motståndskraftig 🌿 💚 Purito Oat-in Calming Gel Cream Lätt men återfuktande kräm med havre som minskar irritation och låser in fukt utan att kännas tung 🌾 Min rutin fokuserar alltså på rengöring, toner, serum och fukt!
Wonder Releaf Centella Serum Unscented 15 ml
Wonder Releaf Centella Toner Unscented 30 ml
Oat-in Calming Gel Cream 100 ml