/ đŸ«¶Hej alla fina! Fick möjligheten att fĂ„ testa Guess Iconic
Wilma
Beauty Pro
25/04/26-11:24
đŸ«¶Hej alla fina! Fick möjligheten att fĂ„ testa Guess Iconic Sublime fragrance mist av Ă€nglarna pĂ„ kicks! đŸ«¶ 🌿Tog pĂ„ mig misten direkt pĂ„ morgonen för att göra ett litet test pĂ„ hur lĂ€nge den hĂ„ller, eftersom de flesta mista tappar doften efter bara nĂ„gon timme och min slutsats Ă€r
. För mig höll den dagen ut! Vilket jag var otroligt förvĂ„nad och glad över. SjĂ€lvklart luktade den inte pĂ„ samma nivĂ„ som nĂ€r jag tog pĂ„ den, utan den doftade mindre i slutet av dagen, men inte sĂ„ att man kĂ€nde att den ”försvann” som andra parfymer osv kan kĂ€nnas.🌿 đŸŒŒDoften Ă€r mild, lĂ€tt och somrig. Tycker verkligen att den luktar som sommar om jag fĂ„r beskriva den med ett ord. Den Ă€r inte för stark och inte för svag. Detta Ă€r en mist som bĂ„de passar fantastiskt till vardag och fest enligt mig. Detta Ă€r Ă€ven en doft som jag tror kan passa nĂ€stan alla. Vissa parfymer kan kĂ€nnas för ”söta”, för ”starka”, för ”yngre mĂ€nniskor”, för â€Ă€ldre mĂ€nniskor” och jag tycker att denna doft hamnar liksom i mitten av alla. Men det Ă€r bara vad jag tĂ€nker! FrĂ„gade runt mellan familj och vĂ€nner ocksĂ„, mina vĂ€nner i 20 Ă„rs Ă„ldern tyckte att det Ă€r nĂ„got som de skulle tĂ€nka sig anvĂ€nda, men Ă€ven min mamma som fyller 50 i Ă„r anser att detta Ă€r nĂ„got som hon ocksĂ„ kan tĂ€nkas anvĂ€nda!đŸŒŒ ☁Vacker och trendig flaska, den ser vĂ€ldigt fin och lyxig ut pĂ„ ett sĂ€tt! Mycket fin att titta pĂ„ och Ă€ven fin att stĂ€lla ihop med min andra parfym och mist.☁ đŸ€Som slutsats skulle jag sĂ€ga att detta Ă€r en mist som kan passa de flesta, doften Ă€r mild och hĂ„ller lĂ€nge. Om du Ă€r mer för starka parfymer och dofter sĂ„ tror jag att den kanske Ă€r lite för mild för dig, men det gĂ„r att testa och se i exempelvis en kicks butik! Jag sjĂ€lv Ă€r svĂ„r nĂ€r det kommer till dofter, men jag mĂ„ste verkligen sĂ€ga att detta Ă€r en doft som jag Ă€lskar. NĂ€r man lĂ€ser noterna bara som de Ă€r sĂ„ kan man kĂ€nna sig lite skeptisk, men nĂ€r man faktiskt kĂ€nner doften av parfymen sĂ„ blandas alla dessa noter ihop pĂ„ ett sĂ„ fint sĂ€tt. Den doftar otroligt! Jag skulle sĂ€ga att den riktar sig mer Ă„t en somrig parfym för mig, men att den egentligen passar Ă„ret om, den Ă€r nĂ„got jag skulle anvĂ€nda Ă„ret om, men för de som Ă€ndrar doft efter Ă„rstid sĂ„ skulle jag sĂ€ga att denna passar sommaren perfekt! Jag Ă€r generellt vĂ€ldigt nöjd med hur bra den hĂ„ller, hur doften Ă€r och sjĂ€lvklart ocksĂ„ flaskan! đŸ€ Noterna av misten: Doftfamilj: Amber Floral Toppnoter: Mandarin, kardemumma, aqua-essens HjĂ€rtnoter: BlĂ„ lotus, jasmin, magnolia Basnoter: Vanillin, sandeltrĂ€, amber
Iconic Sublime Bodymist 250 ml
Guess
Iconic Sublime Bodymist 250 ml
FortsÀtt utforska gemenskapen!