GOSH Copenhagen Eyedeal Lashes Mascara đ
HÀr kommer min recension av denna mascara frÄn detta danska, för mig helt nya, varumÀrke!
Kul och spĂ€nnande! đ Tack KICKS för möjligheten!
Det Àr en 2-i-1 mascara som ska bÄde lyfta, förlÀnga, ge volym och separera.
I ena Ànden en böjd borste av gummi och i andra Ànden en timglasformad fiberborste.
Gillar multifunktionella produkter sÄ tanken pÄ en multifunktionell mascara lockade verkligen.
Tycker det Àr en bÄde strÄlande och rolig idé Àven om jag personligen skulle önska en nÄgot annorlunda design pÄ förpackningen för att möjliggöra full lÀngd pÄ borstskaften. Nu blir de ganska korta och lite klumpiga att anvÀnda.
Med tanke pÄ att mascaror i mini och midistorlek ofta inte Àr jÀttemycket billigare Àn fullsize sÄ antar jag att man betalar mer för förpackning och borste Àn sjÀlva mÀngden produkt och dÄ tycker jag att denna med tvÄ helt olika borstar och ett innehÄll pÄ 8 ml Àr ganska prisvÀrd.
Skulle personligen troligen inte köpa om den pga en nÄgot osmidig utformning + att borstarnas form inte helt faller mig i smaken men det Àr ju ocksÄ vÀldigt personligt och en smaksak.
Tycker förpackningen i övrigt har en snygg design.
Mascaran i sig gör sitt jobb utan anmÀrkning. Formulan kladdar inte, smular inte och sitter jÀttebra. TvÀttas dessutom lÀtt bort.
Testade den Ă€ven nĂ€r jag anvĂ€nde linser istĂ€llet för glasögon och kĂ€nde inte heller dĂ„ av minsta irritation. đ