/ Hair Looks

Hair Looks

Ta en bild på din finaste frisyr, styling eller hårlook och dela den med andra Beauty Talkers! Inspirera med din vardagsfrisyr, feststyling eller favoritaccessoar.
Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserade på medlemmens egna upplevelser och KICKS kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Looks
Mina Beauty Looks
Lägg till
Senaste
Michaela
Beauty Star
01/08/26-01:10
Till denna look använde jag mig av SilkyAir Flex Hair
Till denna look använde jag mig av SilkyAir Flex Hair Styling Tool till att bättra på mina redan naturliga lockar. Och för att skydda håret både innan och efter stylingen så använde jag KÉRASTASE Gloss Absolu serie: Anti-Frizz Glaze Milk Heat Protection, Glaze Drops Hair Oil och Le Parfum Hair Mist. 😍✨
Gloss Absolu Anti-Frizz Glaze Milk Heat Protection 190 ml
Gloss Absolu Glaze Drops Hair Oil 45 ml
Gloss Absolu Le Parfum Hair Mist 30 ml
SilkyAir Flex Hair Styling Tool Gold
Sofia
Beauty Pro
27/07/26-18:31
Jag klippte av mig håret! 😁💇🏼‍♀️ Har aldrig klippt mig så
Jag klippte av mig håret! 😁💇🏼‍♀️ Har aldrig klippt mig så här kort förut, håret når inte ens ner till axlarna. Men jävlar vad jag älskar längden! 😍 Det var nog nästan 10 år sen jag lämnade frisörsalongen så här supernöjd. Jag är så glad att jag vågade chansa och så tacksam att jag av en slump hamnade hos just hon som klippte mig, för hon var suverän.👌🏼
Maribelle
Beauty Pro
18/07/26-10:56
Hair look of the night🥰🩷👩🏻‍🦱
Hair look of the night🥰🩷👩🏻‍🦱
Curl Charisma Rice Amino + Quinoa Frizz Control Gel 162 ml
Anna
Beauty Pro
16/07/26-18:30(redigerad den 16/07/26-22:47)
Har använt ett balsam från Joico som inte gav så mycket fukt
Har använt ett balsam från Joico som inte gav så mycket fukt och fettsom utlovat. Det är Inte köpt på Kicks och undrar om det kan vara gammalt faktiskt. Har nämligen haft inpackning i samma serie och den var för tung, jättefet verkligen. Och Balsamer har fått pris i Swedish Beauty Awards. Nu har jag knappt några gråa strån över huvud taget. Men det ska vara för äldre hår, det säljs som mycket vårdande och mjukgörande. Mitt hår blir så torrt av det men har räddat situationen med mycket Leave in produkter 🥰💦
Youthlock Conditioner 250 ml
No.4 Bond Maintenance Shampoo 250 ml
Gloss Absolu Anti-Frizz Glaze Milk Heat Protection 190 ml
Gloss Coat 200 ml
K-Pak ColorTherapy LusterLock Spray 50 ml
Keratin Healing Oil Hair Treatment 100 ml
Anna
Beauty Pro
14/07/26-14:01
Missade ju beach waves utmaningen men här kommer ett inlägg
Missade ju beach waves utmaningen men här kommer ett inlägg 🌊🌅🌞
Linn
Beauty Pro
13/07/26-07:36
👩‍🦰Dagens hårlook👩‍🦰
👩‍🦰Dagens hårlook👩‍🦰
Miracle Hair Oil 75 ml
Sreeja
Beauty Pro
12/07/26-13:07
Love this curls on my long hair, used volume shampoo and
Love this curls on my long hair, used volume shampoo and conditioner. Heat protection, curling iron and finishing spray, linked all the products below. Check them out.
Volume Shampoo 250 ml
Volume Conditioner 250 ml
Guardian Angel Heat Protection 200 ml
Sapphire Luxe Curling Wand
Finishing Spray 100 ml
Danfeng
Beauty Pro
11/07/26-10:01
Jag har ganska fett hår, så jag använder alltid ett
Jag har ganska fett hår, så jag använder alltid ett djuprengörande schampo. Det håller hårbotten fräsch, men nackdelen är att håret lätt blir torrt och platt, vilket gör att det ser tunnare ut. Därför bytte jag till amika: Big Hit Volumizing Conditioner, och det har faktiskt gjort stor skillnad. Jag applicerar det bara i längderna och topparna efter schamponering och låter det verka i ett par minuter innan jag sköljer ur. Jag använder dessutom aldrig hårfön eftersom jag vill skydda håret från värme. Jag låter alltid håret självtorka, så för mig är det viktigt hur produkterna fungerar utan styling. Det jag gillar mest med det här balsamet är att håret fortfarande känns luftigt och fylligt när det har självtorkat. Det blir inte platt trots att jag använder ett starkt rengörande schampo. Istället får håret naturlig volym och en lätt vågig form, nästan som om jag hade gjort en väldigt mjuk permanent – fast utan att föna eller använda några stylingverktyg. Om du också har fett hår och använder djuprengörande schampo men tycker att håret blir torrt och livlöst efter tvätt, kan det här vara värt att testa. För mig handlar det inte om att håret blir tjockare, utan att det ser fylligare och mer levande ut på ett väldigt naturligt sätt.
Big Hit Volumizing Conditioner 275 ml