/ Hair Looks

Hair Looks

Ta en bild på din finaste frisyr, styling eller hårlook och dela den med andra Beauty Talkers! Inspirera med din vardagsfrisyr, feststyling eller favoritaccessoar.
Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserade på medlemmens egna upplevelser och KICKS kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Looks
Mina Beauty Looks
Lägg till
Senaste
Mimmi
Beauty Pro
29/05/26-12:01
En liten rolig bild för många år sedan 😆 Trevlig helg alla
En liten rolig bild för många år sedan 😆 Trevlig helg alla 🩷
Sofia
Beauty Pro
28/05/26-16:46
För första gången sen mitt hår plötsligt blev lockigt för
För första gången sen mitt hår plötsligt blev lockigt för typ 5 år sen så har jag lyckats få mina knasiga lockar att hålla i mer än 10 sekunder! 🙌🏼 Sen jag började använda Zëiyts olja Ghazali's touch i håret så har mitt hår sett SÅ hälsosamt och fint ut, plus att den håller kvar mina lockar som kikar fram när jag tvättat håret. Och jag behöver knappt använda oljan alls för det räcker med ett pump som jag masserar in i huden på händerna och sen kammar jag i princip bara igenom håret med mina smått oljiga fingrar, det räcker. Flaskan kommer räcka en hel livstid! 🖤✨️
Linn
Beauty Pro
27/05/26-18:56
Jag saknar mitt vita fina hår. Men jag kommer nog aldrig
Jag saknar mitt vita fina hår. Men jag kommer nog aldrig våga göra det så ljust igen. Nu har jag inte vågar röra mitt hår sedan i vintras men har nu bokat en tid för klippning och slingor. Har så mörk och lång utväxt och känner mig så ful i håret. Tips på vad jag kan göra för något med det? 😇🩷
Anna
Beauty Pro
26/05/26-16:35(redigerad den 26/05/26-17:06)
Har varit hos frisören och klippt och slingat mig, det tog
Har varit hos frisören och klippt och slingat mig, det tog 3,5 timmar och har en så trevlig och noggrann frisör och har haft henne i ett och ett halvt år sen hon var i slutet av sin praktik, kan säga att hon är helt fullbokad❤️ Ljuset var rätt mörkt när bilden togs eftersom att det började åska och regna strax efteråt, är sommarblond! Tycker alla frisörer som jag haft som gått frisörgymnasiet är väldigt bra och ja de klipper i tre år under sin utbildning så de blir ju väldigt tränade 🥰
Irena
Beauty Pro
22/05/26-19:38
Månader av längtan efter förändring landade i detta. Det tar
Månader av längtan efter förändring landade i detta. Det tar faktiskt ett tag att vänja sig efter att ha varit mörkbrun ocu röd/kopparfärgad sedan år 2020 i princip. Men jag kan knappt tro att hon fick till detta på en sittning. Inte ens uns av rött kvar och jag är så nöjd 🙈⭐️ På sista bilden ser ni utgångsläget hon hade ❤️ Vad tycker ni, team ruby eller summer highlights? 😃
Sofia
Beauty Pro
21/05/26-21:40
Good hair day – throwback 💭  Jag tror att det var 2013-2014
Good hair day – throwback 💭 Jag tror att det var 2013-2014 som jag hade mörkrött hår, och to this day så är det den finaste hårfärgen jag haft.. På bilden lyser solen på håret och då såg det så där Ariel-rött ut. 😍 I mer dämpat ljus såg jag i princip svarthårig ut, tro det eller ej! Jag färgade det till en början på salong och färgade utväxten själv med en färg som hette typ "black red", väldigt beskrivande namn på färgen. Kan ofta sakna mitt sjöjungfruhår, men jag saknar verkligen inte att behöva färga utväxten typ varje vecka eller att brottas med de där långa hårstråna som fladdrade omkring i minsta lilla vindpust. 😅
Igora Vibrance Reds 7-88
Danfeng
Beauty Pro
21/05/26-13:59
Good hair day 💁🏽‍♀️ Jag har använt Maria Nila Heal Hair
Good hair day 💁🏽‍♀️ Jag har använt Maria Nila Heal Hair Care Kit ett tag nu, och helhetsintrycket är att det är en ganska snäll och lugnande hårvårdsserie. Schampot löddrar inte extremt mycket, men hårbotten känns ren efteråt utan den där strama eller uttorkade känslan. Balsamet är ganska lätt och tynger inte ner håret, vilket passar bra om man inte vill att håret ska kännas platt. Det jag märker mest är att hårbotten känns lite mer balanserad. Tidigare kunde jag ibland ha lite klåda eller känslighet, men det har blivit mer sällan efter ett tag med den här serien. Det är inte en sån produkt som ger wow-effekt direkt, utan mer en som känns trygg och stabil att använda över tid.
Heal Hair Care Kit
Farah
Beauty Pro
21/05/26-11:30
Hair day
Hair day
No.6 Bond Smoother 100 ml
No.7 Bonding Oil 30 ml