/ Hair Looks

Hair Looks

Ta en bild på din finaste frisyr, styling eller hårlook och dela den med andra Beauty Talkers! Inspirera med din vardagsfrisyr, feststyling eller favoritaccessoar.
Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserade på medlemmens egna upplevelser och KICKS kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Looks
Mina Beauty Looks
Lägg till
Senaste
NAS
Beauty Pro
25/03/26-05:56(redigerad den 25/03/26-05:58)
Hair care 🥥 Budgets favorite
Hair care 🥥 Budgets favorite
Coconut Miracle Penetrating Oil 100 ml
Coconut Miracle Oil Hair Mask 300 ml
Perlita
Beauty Pro
20/03/26-08:33
Testade heatless curls med morgonrockens band igår och jag
Testade heatless curls med morgonrockens band igår och jag är helt PAFF över resultatet!! Alltså wow?! Jag använde lite GOT2B volymmousse innan – och resultatet… vilken VOLYM och vilka LOCKAR!! Det var en utmaning och virva runt varje slinga runt bandet med tanken på att jag har så långt hår!! Det var absolut inte jobbigt och sova med detta som dom flesta heatlesscurlsen. Har ni testat heatless curls än?😍
Volumania Mousse 250 ml
Rebecka
Beauty Pro
09/03/26-19:30(redigerad den 09/03/26-19:34)
Alltså hörni, vilken fantastisk makapär det här är för oss som inte är så bra på lockar 🥹
Style Secret Air Grey
Noa
Beauty Star
08/03/26-21:19
Tänk vad lite hårfärg, hårolja och overnight curlers kan
Tänk vad lite hårfärg, hårolja och overnight curlers kan göra! Föddes blond (ljusare längder och råttfärgad utväxt) och har färgat mitt hår med october stockholms färger i 3 år nu. Kunde inte vara nöjdare! För er som också vill bli lätt röd/koppar håriga rekommenderar jag verkligen att blanda färgerna 7.0 (0,5 del), 9,14 (0,5 del) och 8,14 (1 del). Detta gäller givetvis om ni har en ljusare bas som mig! October stockholms hårfärger är så otroligt lätta att arbeta med, sliter inte på håret och bidrar med en extra glans! Kunde inte rekommendera dem mer om ni skall färga hemma snart! Mitt största hår tips 💕
Anna
Beauty Pro
08/03/26-17:43(redigerad den 08/03/26-20:53)
Utan mössa utan att det ilar i öronen av kylan, jätteskönt!
Utan mössa utan att det ilar i öronen av kylan, jätteskönt! Våren är här🌸🥰🌞 Sist jag tvättade håret hade jag en favorit- kombination av schampon!
L'Oréal Professionnel Metal DX Shampoo 300 ml
No. 4 Fine Bond Maintenance Shampoo 250 ml
Nikki
Beauty Pro
08/03/26-14:25(redigerad den 09/03/26-11:19)
Lite extra kärlek till håret! ✨️  Toppade det i veckan, så
Lite extra kärlek till håret! ✨️ Toppade det i veckan, så skönt! Jag har ganska långt, ganska tjockt obehandlat hår. Brukar toppa det 3-4 gånger per år, oftast bara några cm men en eller ibland två gånger vill jag ta lite mer, oftast runt sommaren. Tycker det är skönt att ha det något kortare under sommaren och vill alltid klippa bort allt slitet med god marginal efter sommaren. Hur gör ni?
Ett val
Avslutad
Hur ofta klipper du ditt hår?
8Bidrag
Aldrig0%
1-2 ggr/år38%
3-4 ggr/år63%
6 ggr eller fler/år 0%
Whipped Cream Leave In Foam 50 ml
Linn
Beauty Pro
08/03/26-10:25
En enkel frisyr med en scarf!  (Klicka för att se hela
En enkel frisyr med en scarf! (Klicka för att se hela bilden!)
Anna
Beauty Pro
01/03/26-22:10(redigerad den 05/03/26-05:26)
Inte tvättat håret på en vecka och det syns eller känns
Inte tvättat håret på en vecka och det syns eller känns knappt, torrschampot från K18 är riktigt bra och bättre för hårbotten än de tidigare jag testat. Annars brukar jag undvika torrschampo så mycket det går. Men när tvätt inte hunnits med riktigt så finns ett jag väljer 💜
AirWash Dry Shampoo 118 ml
Leave-In Repair Hair Mask 50 ml
No. 4 Fine Bond Maintenance Shampoo 250 ml
Superfruit Star Lightweight Hair Styling Oil 50 ml