/ Hair Looks

Hair Looks

Ta en bild på din finaste frisyr, styling eller hårlook och dela den med andra Beauty Talkers! Inspirera med din vardagsfrisyr, feststyling eller favoritaccessoar.
Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserade på medlemmens egna upplevelser och KICKS kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Looks
Mina Beauty Looks
Lägg till
Senaste
Ida
Beauty Pro
28/09/26-10:51
Testade göra heatless blowout och såhär blev resultatet⭐️
Testade göra heatless blowout och såhär blev resultatet⭐️
Irena
Beauty Pro
26/09/26-12:47
Igår var det dags för ett experiment, grey blending for the
Igår var det dags för ett experiment, grey blending for the first time 🙈⭐️ Älskar min frisör som är så kunnig, men även ärlig och realistisk. Min önskan är att slippa färga utväxten och i princip få min naturliga hårfärg i hela längderna. Problemet är att jag sedan flera år tillbaka har rätt så mycket gråa hårstrån runt tinningarna vilket syns väldigt skarpt så fort håret börjar växa lite. Nu har vi kört första omgången grey blending och kallat ner det rejält och inte alls lagt färg på min cirka 3 cm långa utväxt. Det ska bli spännande och se hur det ser ut om några månader 😃
Linn
Beauty Pro
22/09/26-11:27
Nyklippt! ✂️
Nyklippt! ✂️
Nathalie
Beauty Pro
16/09/26-17:13(redigerad den 16/09/26-17:14)
Hair look of the day   Såhär nöjd med mitt hår har jag inte
Hair look of the day Såhär nöjd med mitt hår har jag inte varit på ganska många år! Att jag upptäckte tidigt i somras att det är lockigt är verkligen det bästa som hänt mig det här året. Experimenterar med produkter, några har jag inte varit så värst nöjd med, andra desto mer, och i kombination med varandra kan det bli såhär bra 😍
Anna
Beauty Pro
13/09/26-22:46(redigerad den 13/09/26-23:04)
Så dags att fixa slingor och få en fin nyansering. Men
Så dags att fixa slingor och få en fin nyansering. Men samtidigt så trivs jag i att ha mörk utväxt. Någon som slingar sig ljust som känner igen sig? Trivs i att håret ser fräscht ut när det är ny fixat. Men samtidigt trivs jag i den för gula färgen för många. Funderar på att göra något nytt , lite annorlunda slingor. Nåt tips? Har inte bokat än och hon är så fullbordad att det finns tid för tips🌻
Smoothing Silk Coat 120 ml
Linn
Beauty Pro
04/09/26-08:07
🖤Hårklämma🖤  Övar på att få in snitsen på att sätta upp
🖤Hårklämma🖤 Övar på att få in snitsen på att sätta upp håret med hårklämma. Det är inte så lätt som det ser ut! 😉
Nathalie
Beauty Pro
02/09/26-14:16
Lockarna kommer fram mer och mer!
Lockarna kommer fram mer och mer!
Anna
Beauty Pro
20/08/26-20:54(redigerad den 20/08/26-20:57)
Jag har köpt en ny Treatment Mist från Moroccanoil som ger
Jag har köpt en ny Treatment Mist från Moroccanoil som ger så fin glans🪄✨🌼🌻Köpte en stor men kunde bara tagga den lilla som blir mycket dyrare i längden. Fick testa den tidigare och kan nu inte vara utan 🥰 är det bara jag som har problem med att bilderna visas med en liten del av bilderna ofta i inläggen som här? Gjorde om men blev lika konstigt 🌻
Treatment Mist 25 ml