/ Hair Looks

Hair Looks

Ta en bild på din finaste frisyr, styling eller hårlook och dela den med andra Beauty Talkers! Inspirera med din vardagsfrisyr, feststyling eller favoritaccessoar.
Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserade på medlemmens egna upplevelser och KICKS kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Looks
Mina Beauty Looks
Lägg till
Senaste
Linn
Beauty Pro
22/06/26-07:22
🌞Long hair, don’t care🌞    Jag har inte slingat håret
🌞Long hair, don’t care🌞   Jag har inte slingat håret sedan februari förra året och enbart klippt topparna (väldigt sällan). Jag vill se hur långt mitt hår kan bli. Vill ha minst 10 cm till!
Anna
Beauty Pro
21/06/26-21:17
Dagens hårlook när hatten var av lite kort🏖️💖🍓✨🌸🍹Igår
Dagens hårlook när hatten var av lite kort🏖️💖🍓✨🌸🍹Igår tvättade jag håret med taggade produkter ❣️
Detox Shampoo 250 ml
No.4 Bond Maintenance Shampoo 100 ml
Offline 3 Minute Hair Mask 198 ml
Malaze
Beauty Pro
19/06/26-12:53
Förlåt om jag skryter men jag är förälskad i mitt hår
Förlåt om jag skryter men jag är förälskad i mitt hår nuförtiden. 😀😂
Curl Expression Mask 250 ml
Curl Expression Moisturizing Shampoo 300 ml
Curl Expression Cream-In-Jelly 250 ml
Universal Diffuser D52DU
Just Right Hairspray 250 ml
Malaze
Beauty Pro
17/06/26-19:25(redigerad den 18/06/26-15:09)
Anna
Beauty Pro
15/06/26-16:03
En Beachig- look en dag försent med tanke på helgens
En Beachig- look en dag försent med tanke på helgens utmaning här som jag inte hann med🏖️🌅💕Flätade håret och hade i fuktkräm från Joico för håret som inte finns på Kicks just nu. Men annan leave- in hade ju gått toppen att använda också som t ex från Lernberger Stafsing! Hade jag velat haft kvar vågorna fina ikväll hade jag sprayat med någon typ av hårspray. Men nu ska jag sätta upp det igen 🥰
BB Cream - Leave-In Treatment 150 ml
Saltwater Spray 200 ml
Texturising Wax Spray 200 ml
Farah
Beauty Pro
12/06/26-07:32
Summer beach look 💄😍
Summer beach look 💄😍
Curly Hair Care Kit
Danfeng
Beauty Pro
11/06/26-17:15
Summer beach look 💄😍  Havsvinden är alltid stark. Tidigare
Summer beach look 💄😍 Havsvinden är alltid stark. Tidigare brukade mitt hår bli helt rufsigt varje gång jag åkte till stranden. Efter att ha tagit några bilder behövde jag dessutom lägga extra tid på att ta hand om håret när jag kom hem. Men när jag gick igenom bilderna den här gången märkte jag att håret faktiskt såg oväntat bra ut, trots att vinden var lika stark som vanligt. På sistone har jag använt Amika-schampo regelbundet. Efter tvätt känns håret mjukare och slätare, och det blir inte lika lätt frissigt. För mig handlar ett bra schampo inte om dramatiska resultat, utan om att håret känns naturligt, bekvämt och välmående varje dag.
Water Sign Hydrating Hair Oil 50 ml
Headstrong Intense Hold Hairspray 248 ml
Mimmi
Beauty Pro
29/05/26-12:01
En liten rolig bild för många år sedan 😆 Trevlig helg alla
En liten rolig bild för många år sedan 😆 Trevlig helg alla 🩷