/ Jag har testat Kérastase Genesis serum i knappt 4 veckor.
Beauty Tester
Ingrid
Beauty Star
03/07/25-15:03
Jag har testat Kérastase Genesis serum i knappt 4 veckor. Jag tycker att det känts riktigt lyxigt att använda varje kväll. Serumet har en härlig doft som visserligen är ganska stark, men jag tycker ändå att den doftar gott. Applikatorn är också smidig och gör det enkelt att fördela produkten i hårbotten och visar tydligt hur mycket produkt man ska ha. Innan jag började använda detta serum tappade jag ganska mycket hårstrån, både i duschen och när jag borstade håret. Efter de här veckorna har jag faktiskt märkt en tydlig skillnad — jag tappar avsevärt mycket mindre hår upplever jag. Det som drar ner betyget något är att flaskan tog slut redan efter knappt 4 veckor, trots att det står att man ska använda produkten i 6 veckor för bästa resultat. Dessutom är serumet ganska dyrt. Sammanfattningsvis är jag ändå nöjd eftersom produkten levererat på sitt löfte om minskat håravfall. Jag skulle ändå rekommendera den om man vill unna sig något extra och har problem med håravfall men var beredd på priset! Tack snälla kicks för att jag fick testa denna produkt!
Fortsätt utforska gemenskapen!