/ Recension Too Faced Jag har fått äran att få testa Too
Kristina
Beauty Pro
07/11/25-13:26

Recension Too Faced

Jag har fått äran att få testa Too Faced Lip Injection Maximum Dose. Jag är så tacksam för det. Tusen tack Kicks!

När det kommer till just plump lip gloss har jag nog aldrig haft en WOW-känsla eller sett någon större skillnad på mina läppar. Förväntningarna var därför inte så höga. Men kanske kanske ändå att denna överträffade mina förväntningar.

💗 Första intrycket Lättarbetad och lätt att applicera på läpparna. Direkt pirr. Fin rosa färg dock ger den inte så mycket färg på läpparna så är man ute efter att även få färg bör man välja en annan produkt. Men är man ute efter plump är denna absolut ett alternativ. Den doftar sött och gott. Konsistensen är väldigt mjuk men ser geleig ut.

💗 Funkade den? Mitt svar blir faktiskt ja i detta fall. Den ger plump i läpparna direkt. Pirrar och sticker väldigt mycket och jag känner nästan hur läppen svullnar. Jag tog på halva läppen för att kunna se någon skillnad på bilder. Och på bilderna kan jag se en viss skillnad ändå.

💗 Förpackningen Den är väldigt gullig och väldigt rosa, vilket jag älskar. Produkten är inte jättelätt att få ut mycket av då den är väldigt ”geleig”.

💗 Hur känns den på? Den ger pirr direkt och plumpar rejält. Den bränner på läppen och det känns som att läppen svullnar upp lite. Ger ett jättefint gloss och mina läppar känns mjuka.

💗 Min slutsats

• Detta är den plumpigaste glossen jag testat
  • Den ger absolut plump och pirr
  • Ger återfukt och mjuka läppar
  • Ger ett fint gloss
  • Sitter inte på speciellt länge
  • Lite svårt att få ut produkt
  • Priset

💗 Den får 4/5 💫 Är det en keeper? Ja, jag kommer att använda den då den känns skön på. Kommer jag att köpa den igen? Troligtvis inte. I första hand då jag inte tycker det ger så mycket effekt som man kanske vill ha. En viss skillnad ger den absolut men om jag skulle vilja ha plumpiga läppar hade jag nog gjort en riktig injection istället. Kanske att det finns billigare alternativ som kanske ger ungefär samma resultat (jag brukar köra Buxom som jag gillar och den ger inte riktigt samma pirr dock) Inget för känslig hud/läppar.

Hoppas man ser någon lite skillnad på min bild 😊. (en med produkt på halva läppen (vänstra) och en helt utan där jag torkat av allt (högra).)

Lip Injection Maximum Dose Maximum Dose
Too Faced
Lip Injection Maximum Dose Maximum Dose
Fortsätt utforska gemenskapen!