/ Jag har testat ansiktskrämen i lite mer än en månad nu och
Beauty Tester
Johanna
Beauty Star
22/06/25-08:15
Jag har testat ansiktskrämen i lite mer än en månad nu och mitt betyg är att det är en ok ansiktskräm men inte mer än så. Har testat den som både dag- och nattkräm, med en exfolierande toner och en fukttoner för att se hur den funkar vid de olika stegen i rutinen. Den känns fräsch och lätt i konsistensen vid applicering och går relativt snabbt in i huden. Har funkat bra under smink. Men jag känner mig inte återfuktad snarare tvärtom, efter några timmar såväl som när jag vaknar stramar huden och är torr. Då är jag inte ens torr i vanliga fall. Har därför väntat med att lämna min recension för jag ville se om det förändrade sig över tid men resultatet är detsamma. Om det är återfuktad, plumpad och spänstig hud jag vill ha som produkten utlovar så använder jag hellre mina favoriter och mer prisvärda ansiktskrämer, HydraRepair Melting Cream från BeautyAct och Rich Moist Soothing Cream från Klairs. Kommer inte köpa denna igen. Uppskattat pumpfunktionen då det är hygieniskt men det är svårt att få en uppfattning om hur mycket produkt som är kvar i flaskan.
Pro-Collagen Peptide Plumping Moisturizer 50 ml
Pro-Collagen Peptide Plumping Moisturizer 50 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!