/ Jag har testat Charoltte Tilburys matte revolution i den
Louiseemretsson
Beauty Pro
29/09/25-05:59
Jag har testat Charoltte Tilburys matte revolution i den ikoniska färgen pillow talk, en perfekt nude nyans som ger läpparna färg utan att den ser för rosa eller brun ut. Mina läppar under vinterhalvåret blir extra torr så jag brukar undvika matta produkter för det leder ofta till att mina läppar ser fnasig ut, men inte med detta läppstift! visst, efter ett par timmar så kan dom se lite torra ut men inte alls på samma sätt som med andra matta läppstift. Formulan är otrolig! Den är silkeslen och pigmenterad, känns konstigt nog återfuktande men lämnar en matt finish. Priset är visserligen högt för ett läppstift men jag har aldrig varit med om ett bättre matt läppstift tidigare, i nån prisklass. Personligen gillar jag LH cosmetics läppstift men har bara testat deras fantastic som inte är matta alls. Däremot har jag köpt matta läppstift från bland annat Urban Decay, deras matta är väl egentligen det enda som jag verkligen tyckt riktigt mycket om, tills nu! Charlotte Tilbury levererar verkligen. Jag rekommenderar läppstiftet till er som dels vill bli beroende, dels kanske inte alltid använder läppstift och när ni väl gör det ska det vara ett som sitter fint på en gång. Det är med andra ord nybörjarvänligt. OBS!! jag kan inte tagga rätt färg, färgen är alltså Pillow Talk
Matte Revolution Super Fabulous
Charlotte Tilbury
Matte Revolution Super Fabulous
Fortsätt utforska gemenskapen!