/ Jag har fått hem och testat (från kicks) 🌸Redken Acidic
Beauty Tester
Linda
Beauty Pro
21/05/25-10:23
Jag har fått hem och testat (från kicks) 🌸Redken Acidic Bonding Concentrate Leave-in Treatment En så lätt men ändå krämig leave-in som smälter i handen och sedan in i håret utan att tynga ner håret. Fungerade perfekt för mitt tjocka hår, tog bort frissigheten i håret och mitt slitna hår såg direkt friskare ut och mycket mer lätt arbetat. Redan efter en användningen känns håret starkare, mjukare och med en mycket fin glans! Denna leave-in skyddar mot värme upp till 230 grader och klassas därför som värmeskydd och håller frisset borta bra länge, den hjälper även till att bevara färgen i färgat hår och vårdar på djupet utan att kännas kladdig. Jag gillade verkligen att håret var lätt att utarbeta efter att jag hade användt det endast en gång och lika lätt att föna det med produkten i. Det höll borta frissigheten i över 3 dygn och stod emot fuktigheten ute och bevarade stylat hår flera dygn! Den doftar härligt, påminner lite om ett besök hos frisören efter att man är fixad med produkter. Doften håller i sig hela tiden och jag fick många komplimanger om vad jag användt för något som doftar så gott. En enkel och smidig produkt att använda som både stärker och skyddar håret vilket gillas enormt mycket! WOW, vilken produkt! Denna kommer jag köpa hem mer av och ett toppen Tips till alla som vill unna håret lite extra och få salongskänsla varje dag där hemma! 🌸
Fortsätt utforska gemenskapen!