Jag har testat Moroccanoil Frizz Shield Spray, det är en universal spray med en anti-frizz sköld och långvarig fuktavvisare.
Den ska sprayas i fuktigt hår som sedan fönas.
Doften är moroccanoils klassiska doft vilken jag tycker luktar jättegott!
Jag har blonderat mitt hår väldigt mycket vilket resulterat i ett väldigt torrt och skadat hår.
Mitt första intryck av sprayen är att den har en oerhört bra spray funktion! Produkten kommer ut som ett moln och lägger sig fint över håret.
Har använt produkten flera gånger nu efter att jag tvättat håret och jag är verkligen jättenöjd med hur håret blir efter användande.
- Hade tidigare väldigt statiskt hår, men det är borta nu.
- Håret är mjukt och lent och blir absolut inte smutsigare snabbare (vilket jag läst vissa skrivit i sina recensioner när jag kollat upp produkten på olika sidor).
- Eftersom jag har rätt skadat hår, så har jag hår som gått av på vissa ställen vilket resulterat i att det ”stått ut” små strån här och där och enda sättet att dölja det har varit med plattång, men håret ser mycket bättre ut efter jag använt denna produkt utan plattång.
Sammanfattningsvis är jag jättenöjd med moroccanoil frizz shield spray och kommer absolut fortsätta att använda den!
Försökt tagga produkten, men fungerar tyvärr inte.