Den här gången var det dags att testa en hårolja från Ouai! Och jag har länge varit nyfiken på deras produkter! Då man inte fick välja vilken produkt man skulle testa så tittade jag igenom deras sortiment innan.
Jag gillar deras lite enkla klassiska design men håroljans förpackning känns ganska trist & intetsägande.
Men den doftar desto mer! Och den doften tar verkligen över allt! Den ska inte dofta liljekonvalj men upplever en stark doft av det! Däremot innehåller den Musk, viol & gardenia och det är kanske de dofterna jag egentligen känner. Och det är dessvärre en doftnoter som är väldigt starka & inte heller några favoriter! Och doften sitter i väldigt länge!
Så är du doftkänslig som jag är detta ingen hårolja jag rekommenderar.
Däremot gör den sitt jobb!
Och jag har använt den i torrt hår för att matta ner mitt friss. Dock mattar den inte ner det helt.Men håret får lite mer glans & en ok finish!
Du behöver bara använda lite produkt vilket också gör detta till en väldigt prisvärd produkt!
Men den får bara 3/5 ⭐️⭐️⭐️ då jag helt enkelt inte gillar doften & jag har testat andra som ger betydligt bättre resultat!
Men är tacksam för allt jag får testa 🫶🏻😍Och man kan alltid glädja andra med nästintill nya produkter om de inte blir favoriter hos en själv 🤩