Jag har fĂ„tt testa BeautyAct Full Effect mascara. đ
Jag Ă€r vĂ€ldigt positivt överraskad, detta Ă€r en riktigt bra mascara! đ Nu har jag bara anvĂ€nt den ett par gĂ„nger, men mascara Ă€r en sĂ„n produkt som jag vet efter typ första appliceringen ifall jag gillar den eller inte. Med den hĂ€r mascaran har jag bara tvĂ„ klagomĂ„l och de Ă€r inte ens riktiga klagomĂ„l. đ
1. Den Ă€r lite vĂ€l blöt och smetar sig lĂ€tt nĂ€r man applicerar den â men det gĂ€ller typ alla mascaror nĂ€r de Ă€r nya sĂ„ det kommer gĂ„ över efter nĂ„gra anvĂ€ndningar.
2. Borsten Ă€r vĂ€ldigt lĂ„ng, vilket gör det lite svĂ„rare Ă€n nödvĂ€ndigt att komma Ă„t de smĂ„ fransarna i ögonvrĂ„n. Jag hade föredragit en lite kortare borste med lĂ€ngre piggar som separerar bra. Men borsten Ă€r bra, bara inte perfekt. đ
Fransarna blir lĂ„nga, intensivt svarta, böjda och separerade. đ€·đŒââïž Finns liksom inget att klaga pĂ„, jag fĂ„r ett sjukt fint resultat! Jag Ă€r vĂ€ldigt nöjd. âïž Den Ă€r ocksĂ„ lĂ€tt att fĂ„ bort med micellĂ€rvatten, men har hĂ„llit sig hur fin som helst hela dagen utan att smula eller kladda sig. Trots att det blĂ„ste pĂ„ mig sĂ„ att jag blev tĂ„rögd.
Jag har enbart ett lager mascara pĂ„, och bilden Ă€r tagen ungefĂ€r 12 timmar efter att jag sminkat mig. Kan varmt rekommendera BeautyAct Full Effect mascara! âđ»
BeautyAct
Full Effect Mascara Intense Black