đȘ»Filorga NCEF-Revitalize Serum Beauty Tester ReviewđȘ»
Jag har testat detta serum sedan december 2025, sĂ„ cirka 3 mĂ„nader. Nu kĂ€nner jag att det Ă€r dags för en recension! đđđ
Jag har anvÀnt serumet 2-3 gÄnger i veckan, ibland pÄ dagenmen oftast pÄ kvÀllen. Enligt min uppfattning kan man snvönda serumet dagligen - sÄ varför anvÀnder jag sen sÄ sÀllan? Dels för att jag har en annan produkt, en ampull, som funkar extremt bra för mig och ville inte w den frÄn min rutin. Men huvud anledningen Àr nÄgot annat - serumet Àr vÀldigt parfymerat. Jag har inte sÄ kÀnslig hy, men just parfym brukar den ibland reagera pÄ om jag anvÀnder sÄdan produkter för mycket. Doften Àr vÀldigt god men gör mig mindre mÄn om att plocka serumet frÄn serumet ofta pga parfymen och kÀnslighet. Parfym Àr Àven vÀldigt högt pÄ ingredienslistan.
Har jag fÄtt nÄgon relation av den? Nej inte alls. Men jag tror det Àr förtjÀnt till att jag inte anvÀnder den varje dag och tar alltid minst en dag paus mellan anvÀndning. Förmodligen pga det har jag inte sett nÄgon jÀttemÀrkbar skillnad pÄ min hy. Men det Àr förmodligen sÄ att jag inte riktigt anvÀnder den hur den egentligen Àr menad, men jag vet att jag kommer reagera pÄ parfymen.
Men betyder det att jag inte fÄtt nytta av det? Nej inte alls, tvÀrtom faktiskt. NÀr jag vÀl anvÀnder den pÄ kvÀllen vaknar jag alltid med jÀtte slÀt hy pÄ morgonen! (VÀrsta ty notera att den Ànda andra produkten jag anvÀnder i samband med den Àr en normal moisturizer pÄ toppen. Jag gillar att anvÀnda den kvÀllar innan jag vet att jag ska göra en ordentlig sminkning.
Mina allmÀnna tankar kring serumet Àr att den Àr bra! Men inget groundbreaking Ànnu. Har dock mycket kvar av serum i flaskan sÄ jag kanske Àndrar mig senare! Men jag ogillar starkt att den Àr sÄ pass parfymerad och tycker att det tar bort frÄn kvaliteten och vÀrdet. Jag förstÄr att detta Àr lite av en premium produkt och parfym Àr associerad med det men jag Àr inget fan av det! DÀrutöver tycker jag inte att priset kan rÀttfÀrdigas. Demografin för deras produkter Àr rÀtt liten dÄ fÄ kan ha rÄd med den prisklassen. Jag förstÄr att hudvÄrd inte Àr billigt men att lÀgga en tusenlapp pÄ en enstaka produkt Àr inte hÄllbart för mÄnga mÀnniskor.
Hade serumet varit runt 600kr billigare (minst) hade jag kunnat tÀnka mig att köpa en till flaska nÀr mig tar slut. Det Àr en bra produkt överlag. Men pga det nuvarande priset och parfymen (som enligt mig Àr rÀtt mycket) skulle jag inte köpa den pÄ nytt och faktiskt inte rekommendera. Jag hade rekommenderat att testa den iallafall en gÄng för den som har rÄd. Det Àr en trevlig produkt och kÀnns lite lyxig. Men annars nej.
Beröm jag mĂ„ste ge serumet Ă€r till sjĂ€lvaste flaskan! Designen Ă€r visuellt vĂ€ldigt fin och stilren (jag Ă€r grafisk designer sĂ„ jag gillar att kolla pĂ„ sĂ„n hĂ€râșïž) Glasflaskan Ă€r ett tillĂ€gg till den lyxiga kĂ€nslan och jag Ă€lskar knappen pĂ„ toppen! Det gör det enkelt att fĂ„ ut produkten och Ă€r överlag vĂ€ldigt ergonomisk.
Filorga
NCEF-Revitalize Serum 30 ml