/ đŸȘ»Filorga NCEF-Revitalize Serum Beauty Tester ReviewđŸȘ» Jag
Maribelle
Beauty Pro
18/02/26-12:15
đŸȘ»Filorga NCEF-Revitalize Serum Beauty Tester ReviewđŸȘ» Jag har testat detta serum sedan december 2025, sĂ„ cirka 3 mĂ„nader. Nu kĂ€nner jag att det Ă€r dags för en recension! 💜🎀🎉 Jag har anvĂ€nt serumet 2-3 gĂ„nger i veckan, ibland pĂ„ dagenmen oftast pĂ„ kvĂ€llen. Enligt min uppfattning kan man snvönda serumet dagligen - sĂ„ varför anvĂ€nder jag sen sĂ„ sĂ€llan? Dels för att jag har en annan produkt, en ampull, som funkar extremt bra för mig och ville inte w den frĂ„n min rutin. Men huvud anledningen Ă€r nĂ„got annat - serumet Ă€r vĂ€ldigt parfymerat. Jag har inte sĂ„ kĂ€nslig hy, men just parfym brukar den ibland reagera pĂ„ om jag anvĂ€nder sĂ„dan produkter för mycket. Doften Ă€r vĂ€ldigt god men gör mig mindre mĂ„n om att plocka serumet frĂ„n serumet ofta pga parfymen och kĂ€nslighet. Parfym Ă€r Ă€ven vĂ€ldigt högt pĂ„ ingredienslistan. Har jag fĂ„tt nĂ„gon relation av den? Nej inte alls. Men jag tror det Ă€r förtjĂ€nt till att jag inte anvĂ€nder den varje dag och tar alltid minst en dag paus mellan anvĂ€ndning. Förmodligen pga det har jag inte sett nĂ„gon jĂ€ttemĂ€rkbar skillnad pĂ„ min hy. Men det Ă€r förmodligen sĂ„ att jag inte riktigt anvĂ€nder den hur den egentligen Ă€r menad, men jag vet att jag kommer reagera pĂ„ parfymen. Men betyder det att jag inte fĂ„tt nytta av det? Nej inte alls, tvĂ€rtom faktiskt. NĂ€r jag vĂ€l anvĂ€nder den pĂ„ kvĂ€llen vaknar jag alltid med jĂ€tte slĂ€t hy pĂ„ morgonen! (VĂ€rsta ty notera att den Ă€nda andra produkten jag anvĂ€nder i samband med den Ă€r en normal moisturizer pĂ„ toppen. Jag gillar att anvĂ€nda den kvĂ€llar innan jag vet att jag ska göra en ordentlig sminkning. Mina allmĂ€nna tankar kring serumet Ă€r att den Ă€r bra! Men inget groundbreaking Ă€nnu. Har dock mycket kvar av serum i flaskan sĂ„ jag kanske Ă€ndrar mig senare! Men jag ogillar starkt att den Ă€r sĂ„ pass parfymerad och tycker att det tar bort frĂ„n kvaliteten och vĂ€rdet. Jag förstĂ„r att detta Ă€r lite av en premium produkt och parfym Ă€r associerad med det men jag Ă€r inget fan av det! DĂ€rutöver tycker jag inte att priset kan rĂ€ttfĂ€rdigas. Demografin för deras produkter Ă€r rĂ€tt liten dĂ„ fĂ„ kan ha rĂ„d med den prisklassen. Jag förstĂ„r att hudvĂ„rd inte Ă€r billigt men att lĂ€gga en tusenlapp pĂ„ en enstaka produkt Ă€r inte hĂ„llbart för mĂ„nga mĂ€nniskor. Hade serumet varit runt 600kr billigare (minst) hade jag kunnat tĂ€nka mig att köpa en till flaska nĂ€r mig tar slut. Det Ă€r en bra produkt överlag. Men pga det nuvarande priset och parfymen (som enligt mig Ă€r rĂ€tt mycket) skulle jag inte köpa den pĂ„ nytt och faktiskt inte rekommendera. Jag hade rekommenderat att testa den iallafall en gĂ„ng för den som har rĂ„d. Det Ă€r en trevlig produkt och kĂ€nns lite lyxig. Men annars nej. Beröm jag mĂ„ste ge serumet Ă€r till sjĂ€lvaste flaskan! Designen Ă€r visuellt vĂ€ldigt fin och stilren (jag Ă€r grafisk designer sĂ„ jag gillar att kolla pĂ„ sĂ„n hĂ€râ˜ș) Glasflaskan Ă€r ett tillĂ€gg till den lyxiga kĂ€nslan och jag Ă€lskar knappen pĂ„ toppen! Det gör det enkelt att fĂ„ ut produkten och Ă€r överlag vĂ€ldigt ergonomisk.
NCEF-Revitalize Serum 30 ml
Filorga
NCEF-Revitalize Serum 30 ml
FortsÀtt utforska gemenskapen!