Recension - Juicy Couture Viva La Juicy Noir Fragrance Mist
Jag har fått äran att få testa Viva La Juicy Noir Fragrance Mist och jag är alltid SÅ tacksam för att komma med och få testa. Tusen tack till Kicks!
Jag har nu använt den i en vecka och detta är vad jag tycker om misten.
💗 Beskrivning av produkten.
Viva La Juicy Noir damparfym framhäver saftiga toner av mogna bär och gourmand-accenter, samtidigt som den tillför en saftig touch av kaprifol och en sensuell hint av sandelträ. En lockande tolkning av den ursprungliga bästsäljande doften och förkroppsligar kvinnan som är farlig på ett bra sätt.
Topp: Jordgubbe, vilda bär och mandarinapelsin
Hjärta: Kaprifol, jasmin och gardenia
Bas: Bärnsten, kola, sandelträ och vanilj
💗 Första intrycket
Direkt när jag sprutar på den tycker jag först att den inte luktar så mycket. Men efter en eller två minuter sätter sig doften på ett riktigt fint sätt. Doften är blommig och man anar både vaniljen, kaprifolien, jasminen och bären direkt. Den påminner väldigt mycket om Viva La Juicy Noir EDP.
💗 Doften
Blommig, kvinnlig, mystisk och fruktig med mogna bär. Ganska söt i sin doft.
💗 Förpackningen
En klassisk mist i plastförpackning. Älskar färgkombinationen som går i svart, guld och cerise rosa.
💗 Min slutsats
En väldigt trevlig, kvinnlig och söt doft som jag tycker passar bäst att använda dagtid. Det är en mist, så den sitter inte kvar hur många timmar som helst. Men för att vara en mist sitter den bra och doftar även fint efter några timmar.
4/5 💫
Är det en keeper?
Absolut. Den doftar fint men kanske en aningens för söt för min smak. Den är dock perfekt till vardagsanvändning.
Juicy Couture
Viva La Juicy Noir Fragrance Mist 253 ml