/ Jag har fått prova Beauty Act full effect mascara. Bär
Jenny
Beauty Star
27/02/26-17:06
Jag har fått prova Beauty Act full effect mascara. Bär alltid mascara så denna typ av test passar mig perfekt. Jag har inte oljiga ögonlock men kan nog ibland få ögonkräm på fransarna…. Tränar mycket och det riktiga testet kom efter en löptur ute i kallt väder där allt hår blev frostigt. Åter till det senare.  Snygg förpackning, ganska korta piggar på borsten, föredrar längre men den gör sitt jobb. Böjer fransarna innan applicering varje dag och den ganska blöta formulan gör att mina fransar tappar sin böj ganska omgående, tyvärr. Gillar svärtan i produkten och att den faktiskt höll fint hela dagen vid det hårdaste testet, alltså även fin efter träning. Dock är jag ganska säker på att jag fått någon typ av ögonkräm eller krämskugga på fransen vid flera andra tillfällen vilket såklart gav lite pandaögon till kvällen. Upplever att den var lätt att tvätta bort, både med en skummande vanlig rengöring och med micellärvatten. För priset är det en ok mascara men den är inte speciell, varken på volym eller längd. Finns flera budgetvarianter som är mycket bättre, även om denna gör sitt jobb hyfsat.
Full Effect Mascara Intense Black
BeautyAct
Full Effect Mascara Intense Black
Fortsätt utforska gemenskapen!