/ Lip Cheat Pillow Talk 👄 Jag blev otroligt glad nĂ€r jag
Virre
Beauty Pro
27/09/25-15:49(redigerad den 27/09/25-17:02)
Lip Cheat Pillow Talk 👄 Jag blev otroligt glad nĂ€r jag fick chansen att testa lĂ€ppennan ifrĂ„n Charlotte Tillbury. Har varit nyfiken pĂ„ mĂ€rket, men aldrig testat nĂ„gon innan ifrĂ„n det. Jag fick hem den i fĂ€rgen Pillow Talk som nog kan ses som ikonisk för mĂ€rket. Det Ă€r en fin nude rosa som i princip bara förstĂ€rker min egen fĂ€rg lite och det blir vĂ€ldigt naturligt. Perfekt om man bara vill kĂ€nna sig lite frĂ€sch men utan att smacka pĂ„ massa makeup. Den Ă€r alldeles lagom pigmenterad. LĂ€ppennan Ă€r mjuk men ganska torr och lite trög att mĂ„la med, sĂ„ jag fĂ„r ta i lite och trycka en del för att fĂ„ nĂ„gon synlig fĂ€rg pĂ„ lĂ€pparna. HĂ„llbarheten tycker jag Ă€r en besvikelse, pĂ„ mig hĂ„ller den inte alls bra. Efter ett par timmar sĂ„ syns den knappt och har jag druckit kaffe eller Ă€tit nĂ„got sĂ„ Ă€r allt borta. DĂ„ sitter all fĂ€rg pĂ„ kaffemuggen istĂ€llet. SĂ„ att den inte kladdar pĂ„ sex timmar som det stĂ„r i beskrivningen, det stĂ€mmer inte pĂ„ mig i alla fall. LĂ€ppennan Ă€r vĂ€ldigt snygg och bĂ„de förpackningen och pennan kĂ€nns lyxig. Den Ă€r lĂ€tt att vĂ€ssa och fĂ„ fram en ny fin spets pĂ„, vilket med vissa lĂ€ppennor kan vara en utmaning i sig utan att de gĂ„r av. Summa summarium vad tycker jag dĂ„!? Jo jag tror att jag hade lite för höga förvĂ€ntningar, hade förvĂ€ntat mig en lĂ€ppenna i en klass för sig frĂ„n det mĂ€rket och med tanke pĂ„ priset. Men sĂ„ blev det inte, det blev lite av en besvikelse Ă€ndĂ„. Jag har nyligen testat en lĂ€ppenna frĂ„n ett annat svensk mĂ€rke som Ă€r betydligt billigare, men som var lĂ„ngt bĂ€ttre Ă€n denna. Skulle jag köpa den? Nej faktiskt inte, dĂ„ skulle jag hellre köpa ett frĂ„n LancƑme om jag skulle satsa pĂ„ ett lyxigare mĂ€rke. Om jag skulle ge ett betyg skulle det bli en svag 3 av 5, dĂ„ den Ă€ndĂ„ har en del som jag gillar med den!
Lip Cheat Hollywood Honey
Charlotte Tilbury
Lip Cheat Hollywood Honey
FortsÀtt utforska gemenskapen!