Tack snälla Kicks för möjligheten som ni gav mig att få bli beautytester av denna ljuvliga produkt 💜 jag har tidigare använt Yozakura sake bath milk och Yozakura doftpinnar 💜 med detta sagt så är jag väldigt förtjust i doften av Yozakura 💜 den är mer diskret än många andra av rituals dofter men den har en väldigt classy, spa-aktig doft som man inte kan annat än älska 💜 doften håller även i sig vilket gör att man kan njuta länge!
Min hud är ganska torr och jag brukar använda scrub ungefär en gång i veckan, min tidigare favorit bland scrub är Rituals Sakura sugar polish scrub.
Scruben rengör huden på ett milt och skonsamt sätt ~ vissa scruber kan ju vara rätt grova och nästan lämna huden röd efteråt men det gör inte denna. Denna scruben övergår till att bli ett härligt skum och man känner sig återfuktad efteråt 🫶🏻
Jag tycker även den kan vara en snygg inredningsdetalj om man låter den stå framme och kompletterar med andra produkter ur samma serie 💜 riktigt lyxigt!
Rituals
The Ritual Of Yozakura Pink Sugar Scrub Rituals The Ritual Of Yozakura Pink Sugar Scrub