Rabanne Million Gold for Her Parfum✨
Fick äran att vara testperson för denna parfym. Otroligt lyxigt att få hem en full-size parfym, tack Kicks!🌟
Mitt första intryck var att flaskan var stilren och kändes lyxig. Generellt så är jag öppen för de flesta dofterna, men dras mest till ganska lätta, söta & fräscha dofter. Denna från Rabanne skulle jag säga öppnar fräscht och blommigt med tydligt vita blommor, och lägger sig sedan till en mjukare varm doft med lite tyngd. Basnoterna beskrivs vara vanilj och trä - jag kan absolut känna dessa noter men skulle säga att de är väldigt ”snälla”, dvs ingen överväldigande vanilj eller liknande. Vill nästan säga att den påminner lite om Rituals nya serie Intuitia, medans min mamma tyckte den doftade violgodis 😅
För mig är denna mer som en kvällsdoft men har även burit den under dagen och trivts. Hållbarheten var super, har duschat och fortfarande kunnat känna den på handleden🌟
Parfymen är absolut godkänd av mig, inte en ny favorit men tycker den är väldigt trevlig och passar bra när jag vill ha något som skiljer sig från de parfymer jag vanligtvis använder. Tack igen Kicks!🤩✨
Rabanne
Million Gold For Her Parfum 90 ml, Refillable