/ Recension: Soft Glow Cream Bronzer i färgen Golden Hour från
Nora
Beauty Pro
15/02/26-15:37
Recension: Soft Glow Cream Bronzer i färgen Golden Hour från Beauty Act Jag har testat Soft Glow Cream Bronzer i nyansen Golden Hour i cirka en vecka, och jag är genuint imponerad. Formulan är väldigt krämig, vilket gör den enkel att jobba med. Den smälter in fint i huden och lägger sig jämnt, inte det minsta kakig eller patchy, vilket är ett stort plus när det gäller krämprodukter. Färgen är riktigt lyckad. Den ger värme utan att dra åt det orangea hållet, vilket jag ofta upplever att många bronzers gör. På huden ger den en naturlig, solkysst look med lyster. Jag har tidigare bara testat en krämbronzer Les Beiges Healthy Glow Bronzing Cream från Chanel, och tro det eller ej, men den här slår faktiskt den enligt mig. Chanel-varianten upplevde jag som lite torrare och svårare att jobba med, medan den här är mer följsam. Det enda negativa är att förpackningen känns något billig. Den gör jobbet, men ger inte den där lyxiga känslan. Samtidigt är det innehållet som räknas och där levererar den verkligen. Sammanfattningsvis är det en prisvärd, lättjobbad och naturligt varm bronzer som jag absolut kommer fortsätta använda. 4/5 ⭐️
Soft Glow Cream Bronzer Honey Breeze
BeautyAct
Soft Glow Cream Bronzer Honey Breeze
Fortsätt utforska gemenskapen!