/ Då va det min tur att få testa ännu en sak som Beauty
Beauty Tester
Emelie
Beauty Pro
19/08/25-12:48
Då va det min tur att få testa ännu en sak som Beauty tester. Denna gången så fick jag turen att testa Ralph Laurens parfym ⚡️ Ralph’s Club New York ⚡️ (60ml) och både jag och min bror/min pappa har testat parfymen på oss för att jag ska kunna ge ett så bra och ärligt betyg som möjligt. Vi kan börja med flaskan som verkligen höjer betyget. En lättanvänd parfymflaska som man öppnar utan att ta av korken utan man öppnar den från sidan. Vissa parfymer kan vara svåra att öppna och gillar när dom tänker till och gör det lättillgängligt för alla. Sedan är flaskan väldigt fin tycker jag, jag tycker den ser lyxig ut. Sedan var det dags att testa parfymen. Tycker den absolut funkar att ha på sig som tjej om man gillar maskulina dofter samt träiga dofter/ parfymer med lite sting i. Dock så tyckte jag inte att den passade på mig då jag inte gillar såhär maskulina dofter på mig. Däremot så älskade jag hur den doftade på min pappa och min bror. Doften satt även länge och luktade inte jobbigt när dom kom in i ett rum utan gav mer en subtil doft, då vissa mansparfymer kan lukta alldeles för mycket. Detta är verkligen en parfym jag skulle rekommendera för en man som vill ha en god och frisk/träig doft och som sitter kvar länge. Jag sprayade på parfymen på morgonen och kunde känna av parfymdoften på kvällen/morgonen efter enligt mig är det ett bra betyg då många parfymer inte håller så bra. Min bror fick parfymen och han gav den 5/5⚡️ möjliga i betyg då han inte hade något att anmärka. Han gillade doften supermycket och tycker det är en doft som passar både den yngre samt den äldre mannen. Tack kicks för att jag fick möjligheten att testa en produkt igen, det gjorde min bror iallafall väldigt glad som fick testa en supergod parfym som han gärna kommer köpa om igen sen när den tagit slut.
Ralph's Club New York EdP 110 ml
Ralph Lauren
Ralph's Club New York EdP 110 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!