/ 🍋Innisfree Green Tea Enzyme Vitamin C Brightening Serum🍋
Oliwia
Beauty Pro
12/09/26-06:46
🍋Innisfree Green Tea Enzyme Vitamin C Brightening Serum🍋 Jag har gillat det hĂ€r serumet eftersom det kĂ€nns lĂ€tt och Ă„terfuktande pĂ„ huden och gĂ„r snabbt in utan att kĂ€nnas kladdigt vid och efter applicering. Efter en veckas anvĂ€ndning upplever jag att huden ger lite mer glow och kĂ€nns mjuk. Har hittills inte sett nĂ„gon större förĂ€ndring pĂ„ exempelvis pigment och skulle sĂ€ga att det finns starkare produkter för det Ă€ndamĂ„let đŸ’« Jag gillar ocksĂ„ att det kĂ€nns som ett ganska milt vitamin C-serum jĂ€mfört med andra som brukar kunna lĂ€mna en kĂ€nslig hud lite röd knottrig. Detta kan vara ett bra första vitamin c-serum att testa lĂ€gga in i sin rutin. Om man frĂ€mst Ă€r ute efter att behandla pigmentflĂ€ckar kan resultatet ta lite tid, men som ett serum för mer lyster och Ă„terfuktning tycker jag absolut att det Ă€r vĂ€rt att testa ✹ Produkten fĂ„r 4/5 dĂ„ sista poĂ€ngen hade varit korrigeringen av pigment, men det Ă€r en svĂ„r nöt att knĂ€cka tyvĂ€rr och vem vet, efter nĂ„gra veckor till kanske den kĂ€nns som 5/5 â˜ș
Innisfree Green Tea Enzyme Vitamin C Brightening Serum Innisfree Green Tea Enzyme Vitamin C Brightening Serum
Innisfree
Innisfree Green Tea Enzyme Vitamin C Brightening Serum Innisfree Green Tea Enzyme Vitamin C Brightening Serum
FortsÀtt utforska gemenskapen!