Dolce & Gabbana Everink Liner 24H Gel Eye Marker đ
Nu har jag testat denna vackra eyeliner nĂ„gra gĂ„nger, och jag Ă€r verkligen dĂ„lig pĂ„ flytande eyeliner sĂ„ vi dömer inte produkten efter hur snygga mina looks blev. đ Jag Ă€r skakig och kan inte för mitt liv förstĂ„ hur man fĂ„r till rĂ€tt vinkel pĂ„ vingarna.. SĂ„ produkten â jag blev vĂ€ldigt positivt överraskad eftersom jag Ă€r skeptisk till smink frĂ„n designermĂ€rken, men jag har Ă€rligt talat inget negativt att sĂ€ga om den hĂ€r eyelinern. đ€·đŒââïž
Den Àr riktigt svart, sitter som berget (smudge proof och transfer proof som det stÄr pÄ produktsidan) och den Àr relativt lÀtt att anvÀnda. Jag, som alltsÄ tycker att eyeliner generellt och winged liner specifikt Àr otroligt svÄrt, kÀnde ÀndÄ att jag hade mer kontroll Àn jag har med mÄnga andra flytande eyeliners jag testat.
Den blödde LITE nÀr jag applicerade den ovanpÄ massa glittrig ögonskugga, men bara lite och det var ett sÄnt dÀr lite flakey glitter. Generellt skulle jag sÀga att den inte blöder.
Förpackningen Ă€r ju vĂ€ldigt vacker och lyxig. Punkt. đ Men den Ă€r funktionell ocksĂ„! Trots att det Ă€r en sĂ„n dĂ€r blank yta sĂ„ blir den inte tĂ€ckt av fingeravtryck. Dessutom Ă€r det fiffigt med det lilla hjĂ€rtat pĂ„ locket, för den ska förvaras med tippen uppĂ„t och hjĂ€rtat gör det svĂ„rt att rĂ„ka stĂ€lla den fel. đ
Det enda negativa med den hĂ€r eyelinern Ă€r priset. 450 spĂ€nn skulle jag bara betala för en eyeliner om den mĂ„lade en perfekt vinge Ă„t mig varje gĂ„ng. đ
Men det Ă€r en riktigt bra liner som jag skulle rekommendera om du kan köpa den till nedsatt pris! đ
Dolce & Gabbana
Everink Liner 24H Gel Eye Marker Ultra Black