/ Dolce & Gabbana Everink Liner 24H Gel Eye Marker 🖋 Nu
Sofia
Beauty Pro
24/10/25-18:18
Dolce & Gabbana Everink Liner 24H Gel Eye Marker 🖋 Nu har jag testat denna vackra eyeliner nĂ„gra gĂ„nger, och jag Ă€r verkligen dĂ„lig pĂ„ flytande eyeliner sĂ„ vi dömer inte produkten efter hur snygga mina looks blev. 😂 Jag Ă€r skakig och kan inte för mitt liv förstĂ„ hur man fĂ„r till rĂ€tt vinkel pĂ„ vingarna.. SĂ„ produkten – jag blev vĂ€ldigt positivt överraskad eftersom jag Ă€r skeptisk till smink frĂ„n designermĂ€rken, men jag har Ă€rligt talat inget negativt att sĂ€ga om den hĂ€r eyelinern. đŸ€·đŸŒâ€â™€ïž Den Ă€r riktigt svart, sitter som berget (smudge proof och transfer proof som det stĂ„r pĂ„ produktsidan) och den Ă€r relativt lĂ€tt att anvĂ€nda. Jag, som alltsĂ„ tycker att eyeliner generellt och winged liner specifikt Ă€r otroligt svĂ„rt, kĂ€nde Ă€ndĂ„ att jag hade mer kontroll Ă€n jag har med mĂ„nga andra flytande eyeliners jag testat. Den blödde LITE nĂ€r jag applicerade den ovanpĂ„ massa glittrig ögonskugga, men bara lite och det var ett sĂ„nt dĂ€r lite flakey glitter. Generellt skulle jag sĂ€ga att den inte blöder. Förpackningen Ă€r ju vĂ€ldigt vacker och lyxig. Punkt. 😄 Men den Ă€r funktionell ocksĂ„! Trots att det Ă€r en sĂ„n dĂ€r blank yta sĂ„ blir den inte tĂ€ckt av fingeravtryck. Dessutom Ă€r det fiffigt med det lilla hjĂ€rtat pĂ„ locket, för den ska förvaras med tippen uppĂ„t och hjĂ€rtat gör det svĂ„rt att rĂ„ka stĂ€lla den fel. 💖 Det enda negativa med den hĂ€r eyelinern Ă€r priset. 450 spĂ€nn skulle jag bara betala för en eyeliner om den mĂ„lade en perfekt vinge Ă„t mig varje gĂ„ng. 😅 Men det Ă€r en riktigt bra liner som jag skulle rekommendera om du kan köpa den till nedsatt pris! 🌟
Everink Liner 24H Gel Eye Marker Ultra Black
Dolce & Gabbana
Everink Liner 24H Gel Eye Marker Ultra Black
FortsÀtt utforska gemenskapen!