Recension av XLASH Xbrow Brow Booster Soft Brown đ€âš
đŠ Förpackning
Jag gillar verkligen den stilrena förpackningen XLASH har pÄ sina produkter! Den kÀnns enkel men samtidigt lite lyxig.
đ Första intryck
Jag fick hem fÀrgen Soft Brown och blev positivt överraskad över hur naturlig fÀrgen blir pÄ mina bryn. Den ger lite mer fÀrg och definition utan att brynen kÀnns för sminkade eller hÄrda.
Det jag framför allt gillar Àr att den verkligen hjÀlper till att forma brynen, vilket ger ett fylligare och mer stylat resultat.
đïž Borste & applicering
Borsten Àr lÀtt att anvÀnda och gör det enkelt att fÄ med Àven de mindre brynhÄren. Jag gillar sÀrskilt att jag kan styra hÄren precis dit jag vill och bygga upp formen efter hur mycket effekt jag vill ha.
Formulan fördelas fint över brynen och jag tycker att den ger fÀrg utan att bli flÀckig eller ojÀmn.
âš Resultatet
Mina bryn ser mer definierade, fylligare och framför allt mer stylade ut. Jag gillar att resultatet fortfarande kÀnns naturligt, det ser mer ut som att jag bara har vÀldigt vÀlfixade bryn Àn att jag har mycket produkt i dem.
Soft Brown Àr ocksÄ en vÀldigt fin nyans för mina bryn. Den ger fÀrg och definition utan att bli för mörk eller varm.
ⳠHÄllbarhet
Jag gillar hur bra brynen hÄller sin form under dagen. NÀr jag har format brynen sÄ som jag önskar sÄ sitter dom dÀr resten av dagen. 10/10 hÄllbarhet.
đ° Pris
Det hÀr Àr kanske inte produkten man mÄste ha om man redan har en favorit för brynen, men jag tycker absolut att den fyller en bra funktion om man vill kunna fÄ fÀrg, form och ett mer fixerat resultat i ett enda steg.
â
Summering
Jag gillar verkligen den hÀr nyheten! Det Àr en enkel produkt att anvÀnda nÀr man vill fÄ mer definierade, fylligare och stylade bryn utan att resultatet blir för sminkat.
Xlash
Brow Booster Eyebrow Gel Soft Brown