/ Har testat en produkt från ett för mig helt nytt märke;
Jenny
Beauty Pro
15/05/26-22:37(redigerad den 16/05/26-16:36)
Har testat en produkt från ett för mig helt nytt märke; BUBBLE:s Soft Launch Hydrating Cream Cleanser (step 1). Jag har använt den morgon och/el kväll de flesta dagar i flera veckor nu. Den krämiga konsistensen blir till ett lagomt skum som är lätt att skölja bort. Flaskan är hygienisk och praktisk med bra pumpdosering. Lätt att använda med andra ord. Doften är mild, lite som ren tvål med liiite kryddighet - men föredrar nog de mer naturliga rengöringsprodukterna till ansiktet. Gillar att jag inte blir torr och stram efter rengöring vilket jag märkt av ett tag. Blir 49 i år och brukar ofta använda tvåstegsrengöringar från kända märken (t ex Dermalogica, Sensai, Estee Lauder bl a). Produkten ger en ren känsla överlag fastän jag inte sminkar mig jättemycket nu när jag är lite äldre. Har en problemfri hy som är normal - torr, rätt skonad från rynkor hittills *pepparpeppar*. Nu under våren kan min hy bli lite irriterad av pollenallergi och då har denna kännts rätt bra men tyvärr blir jag besviken när jag läser vad BUBBLE:s Cleanser innehåller och det avgör en del. Har du vissa hudåkommor el problem med din hy kan det vara värt att veta. Skulle främst rekommendera den här till yngre personer. Hade jag varit 25 hade jag nog gillat den mycket mer. Doft: +++ Förpackning/flaska: +++++ Användning: ++++ Prisvärd: ++ (169kr) Innehåll/ ingredienser: ++
Soft Launch Hydrating Cream Cleanser 125 ml
Bubble
Soft Launch Hydrating Cream Cleanser 125 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!