/ Fått äran att testa The 6 Peptide Skin Booster Serum från
Sabina
Beauty Star
08/05/26-11:13
Fått äran att testa The 6 Peptide Skin Booster Serum från COSRX ✨ Serumet har en lätt, vattnig konsistens som påminner om en toner. Den går snabbt in i huden och jag upplever den som dryg då man behöver väldigt lite produkt. 😊 Produkten är oparfymerad, vilket jag uppskattar! Jag använder den som första steget i min hudvårdsrutin. Jag fick lite rodnad precis i början av användningen, något som inte är helt ovanligt när jag testar nya produkter då jag har något känslig hy. Detta upphörde dock efter en kort tids användning 🙏 Jag såg ganska snabbt skillnaden på min hy som det här serumet gav. Min torra hy blev mer återfuktad, glowigare, hudtonen jämnare och porer och fina linjer blev betydligt mindre framträdande. Älskar att den innehåller peptider men också är kombinerad med hyaluronsyra och niacinamid, vilket gör att den jobbar på flera områden samtidigt 🌟 Det enda jag har att anmärka på är att den är något dyrt, men ska tilläggas att detta inte är helt ovanligt när det kommer till peptid-produkter. En fördel är också att man slipper köpa flera separata produkter tack vare att den innehåller flera ingredienser, så skulle ändå säga att jag på grund av det tycker att prislappen är försvarbar ❤️ Kan varmt rekommendera om man är ute efter bra hudvård med peptider 🥰
The 6 Peptide Skin Boost 150 ml
COSRX
The 6 Peptide Skin Boost 150 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!