/ Jag har fått äran att testa 38⁰C Volume & Lenght och kan
Frida
Beauty Pro
25/03/26-07:44
Jag har fått äran att testa 38⁰C Volume & Lenght och kan nu säga vad jag tycker om den. 👀Mina fransar och vad jag söker i en mascara👀 Mina fransar är i medellånga men har ganska många fransar i antal så har helt okej volym. När jag köper mascara så letar jag främst efter intensiv volym, och därav gillar jag fluffiga borstar, men problemet jag märkt är att det ofta klumpar sig. 🩶Vad den lovar🩶 Den lovar dramatisk längd och volym. Den ska även vara enkel att tvätta bort. 🌸Applikator och resultat🌸 Borsten är väldigt liten, något jag är ovan men som jag faktiskt gillade. Den separerar fransarna otroligt fint och klumpar sig inte alls. Fransarna fick ett väldigt naturligt resultat, iaf om man jämför med vad jag är van. Den ger dock ingen intensiv volym eller längd, även om man märker skillnad. Den smulade sig inte heller under dagen som vissa mascaror gör. Jag tycker i regel att mascara är otroligt jobbigt att få bort, blir alltid rester kvar och lyckas alltid få smulor i ögonen😅 Denna mascara är den absolut enklaste att tvätta bort, som jag varit med om. Det försvann direkt utan att man behövde anstränga sig, använde vanligt micellärvatten. 🤩Summering🤩 Tycker det är en väldigt bra vardags-mascara då den inte är särskilt intensiv men fortfarande ger ett fint och naturligt resultat. Den separerar fransarna bra, smular inte under dagen och är JÄTTEenkel att tvätta bort. Som vardags-mascara får den lätt en 5/5 för mig, vill jag göra en lite mer festlig look så hade jag valt en annan mascara. Verkligen en prisvärd mascara!!! Resultatet ser ni på bilden!!
38⁰C Volume & Lenght Black
BeautyAct
38⁰C Volume & Lenght Black
Fortsätt utforska gemenskapen!