/ Jag har nu testat Chocolate Soleil Melting Bronzing &
Marion
Beauty Pro
25/09/26-10:32
Jag har nu testat Chocolate Soleil Melting Bronzing & Sculpting Stick från Too Faced i färgen Chocolate mousse i drygt en månad. 🤎🍫 Det första jag lade märke till var doften, wow vad den doftar varm choklad?! Formulan är krämig, lättapplicerad samt enkel att blenda ut på huden och ger verkligen ett snyggt, solkysst resultat både på kinder och i pannan. Jag upplever också produkten som dryg, endast en liten mängd krävs för snyggt resultat. Applicerar med borste och ej direkt från sticket i ansiktet då jag tycker det är mest hygieniskt. Jag har använd denna som bronzer och ej contour med tanke på den varmare färgen och jag gillar den supermycket! Färgen är passar dessutom och jättefint nu när jag fått lite färg under sommaren. Jag tror jag hittat min nya favoritbronzer, kommer definitivt köpa denna i framtiden!🤎 Ingredienser och allergener: Stort plus för att den är vegansk och cruelty free, den innehåller dessutom inga mineraloljor eller parabener. Däremot innehåller den Limone och benzyl benzoate vilket kan orsaka kontaktallergi eller hudirritation om man är känslig, värt att veta! ⚠️
Chocolate Soleil Melting Bronzing & Sculpting Stick Chocolate Mocha
Too Faced
Chocolate Soleil Melting Bronzing & Sculpting Stick Chocolate Mocha
Fortsätt utforska gemenskapen!